mboost-dp1

Opløsning


Gå til bund
Gravatar #1 - whizz
22. mar. 2004 19:40
Hej jeg har en LG702B skærm til min coms.... jeg vil gerne køre mit windows i 1600 x 1200 men når jeg sætter den til det så ska jeg scrolle rundt på skrivebordet for at komme til kanten af skærmen med musen... jeg tænkte på om jeg ikke ka køre det normalt???

btw. jeg har et radeon 9500 pro
Gravatar #2 - nightH
23. mar. 2004 01:05
jeg vil umidddelbart tro at du ikke har installeret/valgt din skærm, dettte gør svjh, at du har mulighed for at køre en høj opløsning fordi skærmkortet kan klare det, men windows tror at din skærm ikke kan, (jeg går ud fra at skærmen kan klare det eftersom du spørger?) og lader ikke skærmen komme højre op i opløsning end det.

håber det er forståligt ;))
Gravatar #3 - whizz
23. mar. 2004 09:52
normalt kan jeg heller ikke køre 1600 x 1200 for skærmen viser at den kun ka køre 60 hertz opløsning i 1280 x1024 og ike højere... men hvis man fjerner der hvor der står vis kun tilstande der kan vises korrekt kan jeg sætte den til 75 eller 85 hertz hvis jeg vil uden der er problemer og så kan jeg godt køre 1600 x 1200... men det selv billedet bliver større en skærmen hvis du forstår hva jeg mener?
Gravatar #4 - Wolly
23. mar. 2004 16:26
Prøv at installere de rigtige drivere fra producentens side. Hvis ikke det virker tror jeg ikke at der er noget a gøre. Det med scroll funktionen kommer altid hvis du forsøger at køre en højere opløsning end driveren kan klare!
Gravatar #5 - amokk
11. apr. 2004 19:48
i indstillingerne for grafikkortets driver tror jeg du kan vælge noget med virtual desktop eller lign. - ved ikke præcist hvad det hedder i på et radeon men det burde være det du skal slå fra, så den ikke laver en kunstigt større desktop.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login