mboost-dp1

Samsung

Samsung teaser event d. 29. april

- Via Slashgear - , redigeret af Net_Srak

Sydkoreanske Samsung har gennem de sidste par år kæmpet for at skabe en vis hype omkring firmaets events. Dette har foregået med teasers, invitationer og Steve Jobs-agtige præsentationer, og firmaets event d. 29. april ser ikke ud til at være en undtagelse.

“Kapture the Moment” skriver invitationen til eventen, der finder sted i Singapore, og selvom Samsung ikke skriver, hvad de har i ærmet, gætter mange på, at der er tale om firmaets rygtede Galaxy S5 Zoom eller Galaxy K om man vil.

Skal man tro de seneste rygter bliver Galaxy S5 Zoom en forbedring af forgængeren Galaxy S4 Zoom på alle måder, og det forventes således, at telefonen udover at være tyndere, også kommer med en 20 megapixel sensor.

Om det er Galaxy S5 Zoom Samsung har inviteret verden til Singapore for at se vil kun tiden vise.





Gå til bund
Gravatar #1 - Ulver
14. apr. 2014 09:56
En nyhed om en teaser, woho! :[ Om jeg begriber hvis der virkelig er nogen som interesserer sig for den her slags "nyheder". Der er vel ikke ligefrem tale om noget banebrydende, eller noget smartphone verden har ventet på i flere år. Det er for meget hype at levere nyheder om et niche produkt, præcis hvis dette havde været en teaser for et nyt galaxy gear ur. Jeg vil mene at for alle folk - på nær de mest hardcore fanatikere - så er det rigeligt med en nyhed om at Galaxy S5 zoom er lanceret, når det endelig finder sted.
Gravatar #2 - Osten
14. apr. 2014 10:02
Det var da en sjov måde at referere til Samsung på - "Asiatiske Samsung"... Det er jo det samme som at skrive "Europæiske LEGO".

Der bør vidst stå "Sydkoreanske Samsung" hehe.
Gravatar #3 - BeLLe
14. apr. 2014 10:07
0 skrev:
En 20 megapixel linse


Er en linse ikke bare et lille stykke glas eller plastic der er formet på en bestemt måde eller er det mig der ikke helt forstår hvordan et kamera hænger sammen
Gravatar #4 - praktikant muffe AKA pewbe
14. apr. 2014 10:39
Osten (2) skrev:
Der bør vidst stå "Sydkoreanske Samsung" hehe.

Eller bare Samsung.
Gravatar #5 - lost-viking
14. apr. 2014 13:54
Det er jo på min fødselsdag! så mon de sender mig noget i gave? :P
Gravatar #6 - DrHouseDK
14. apr. 2014 15:00
praktikant muffe AKA pewbe (4) skrev:
Eller bare Samsung.


Hmm.. Eller "Seoul-firmaet". Det må være fair, nu Apple har taget navnet "Cupertino-firmaet".
Gravatar #7 - testbruger42
14. apr. 2014 15:29
Lige så relevant nyhed. Apple har annonceret WWDC 2014.

Og! Der kommer en iPhone 6 til efteråret. Vent til det breaker, please.
Gravatar #8 - El_Coyote
14. apr. 2014 16:00
BeLLe (3) skrev:
0 skrev:
En 20 megapixel linse


Er en linse ikke bare et lille stykke glas eller plastic der er formet på en bestemt måde eller er det mig der ikke helt forstår hvordan et kamera hænger sammen


Jo linsen er bare et stykke glas eller plast, Sensoren har x megapixel, det er to forskellige dele i et kamera.
Gravatar #9 - [email protected]
14. apr. 2014 16:35
Jeg syntes det var en rigtig interessant nyhed (rygte/formodning). Omend der er lidt spekulationer indblandet, kan jeg godt lide at læse sådan teaser. Tusind tak fordi I bragte den Newz!

#1 og #7 kom ned fra jeres alt for høje stol. Pattebørn ;) Spring nyheden over hvis I ikke finder den interessant/relevant. Hvis Newz lyttede til tosser som jer og stoppede med at bringe sådanne nyheder, så vil det være på bekostning af hvad andre måske finder interessant at læse. Vi lever i øvrigt IKKE i et diktatur hvor de få skal have lov til at bestemme hvad vi andre skal se og læse!...men er det ikke heldigt at I kan udøve jeres frie ret og vælge at læse præcis de nyheder I syntes er interessante/relevante.
Gravatar #10 - amplificator
14. apr. 2014 19:01
Det her er lige så brugbart som når der bliver hypet om at iPhone nu fås i guldfarve, Nexus 5 i rød eller Samsung Galaxy Ultra S Zoom Advanced LTE Plus kommer i gul.
Gravatar #11 - phiversen
14. apr. 2014 20:02
Det eneste der er mindre interessant er kommentarer som #1, #7 og #10...

IMHO
Gravatar #12 - snesman
15. apr. 2014 07:59
#1

Og du har nu bidraget til hypen ved både at læse og kommentere nyheden. Er det ikke cirka de parametre man kunne forestille sig at Newz kigger på, når de overvejer hvad der bliver lagt op?
Gravatar #13 - Ulver
15. apr. 2014 08:21
#12 Jeg har da netop gjort det modsatte ved at udtrykke min kritik over denne slags nyheder. Det er jo netop artiklerne som denne der skaber hypen. Nu har vi en teaser, om nogle dage er der måske lidt mere frigivet fra Samsung, så kan vi bringe en "nyhed" om lidt mere gætværk, og sådan kan man fortsætte indtil at produktet bliver frigivet. Som jeg skrev, så er der tale om et niche produkt her. Jeg har ikke noget imod rygtebørsen hvis det var big news inden for smartphone, CPU eller GPU verdenen, fx at maxwell blev 16nm eller lignende, men det her er ubetydeligt for 99%.
Gravatar #14 - markjensen
15. apr. 2014 08:24
Til dem der ligesom mig ikke vidste det, så er Galaxy Zoom åbenbart en telefon med fokus på kameradelen (hvis jeg ellers har forstået det rigtigt)
Gravatar #15 - snesman
15. apr. 2014 08:35
#13
Jeg forholder mig ikke til hvor irrelevant nyheden er, men om hvilke kriterier Newz bruger når de overvejer hvilke nyheder der passerer igennem.

Min tese er at de ikke sidder og læser din kritik, men bare overordnet konstaterer at denne nyhed bliver klikket på / kommenteret x antal gange mere eller mindre end andre typer af nyheder.

Min tese beror på at Newz handler rationelt ud fra et profitmaksimerende udgangspunkt.
Gravatar #16 - Ulver
15. apr. 2014 08:54
#15 Dybt uenig, så snart den er godkendt så er den ude af deres verden. Jeg tvivler på de sidder og gennemgår hvordan en nyhed om exoplaneter eller en teaser om en galaxy zoom har klaret sig ifht. antal kliks, og derefter aktivt opsøger og godkender dem i fremtiden. Har en bruger derimod skrevet det meste af teksten, falder det inden for en kategori som smartphones eller nyheder om batteriforbedringer, så bliver det skam smidt op. Se evt. hvilke nyheder der bliver bragt på banen, når de har kørt nyhedskonkurrencer. Det er _alt_, selv de mindste nyheder som ender med 0 kommentarer, så længde de er færdigskrevet og kan smides ind i en kategori så bliver de posted. Og det er jeg bestemt ikke den eneste som har været kritisk overfor. Nyheder med substans frem for kvantitet.
Gravatar #17 - demolition
15. apr. 2014 11:51
DrHouseDK (6) skrev:
Hmm.. Eller "Seoul-firmaet". Det må være fair, nu Apple har taget navnet "Cupertino-firmaet".

Mig bekendt, så er størstedelen (alle?) af Samsungs telefoner udviklet i Suwon som er en forstad til Seoul. Men enig, man bør bare skrive firmaets navn. Det er da også meget nemmere og kortere at skrive 'Apple' end 'Cupertino-firmaet' og ligeledes nemmere at skrive 'B&O' end 'Struer-firmaet' som jeg også har set flere gange.
Gravatar #18 - snesman
15. apr. 2014 12:52
#16
Så resultatet af din kritik i #1 er ca den samme?
Gravatar #19 - Ulver
15. apr. 2014 13:36
Forstår ikke hvad du prøver på at sige.
Gravatar #20 - snesman
16. apr. 2014 07:11
Du mener jf #16 ikke at Newz Staff kigger på hvor mange der klikker eller kommenterer nyheder, endsige ser dem

Ulver (16) skrev:
Dybt uenig, så snart den er godkendt så er den ude af deres verden.


Altså lytter staff ikke til din oprindelige klage.
Så jeg mener bare at resultatet af #1 bliver det samme uanset hvad der er tilfældet (om Staff ser på trafik eller ej) nemlig ingenting :)
Gravatar #21 - Ulver
16. apr. 2014 08:57
Ah, nu er jeg med :) Det var nu ikke lige der jeg ville hen. Jeg mente i forhold til at lave specifik statistik over hver enkelte nyhed, i forhold til antal kliks, og derefter lave en slags rangliste over hvilke nyheder der skal med fremover. Hvorvidt staff læser folks kommentar, så tror jeg bestemt de følger med, uden at de nødvendigvis gør det med hver eneste nyhed. Hvor du så tror det modsatte :)

Edit: Det er skam også muligt at jeg fik den sure kaffe galt i halsen, og bare kan hoppe videre til en mere spændende nyhed. Sådan har jeg skam også tænkt masser af gange, men jeg ved også godt at man har en begrænset tid til at finde nyheder, skrive dem pæne og har begrænset dagligt mentalt overskud. Indsatsten for at skrive en nyhed om direktøren fra Microsoft skifter efternavn, eller om at Hubble har fundet et sort hul bag månen er ikke meget ulig hinanden, så jeg føler at det bliver på bekostning på en anden og mere spændende nyhed.
Gravatar #22 - snesman
16. apr. 2014 10:10
Jeg tror ikke at staff læser på størstedelen af kommentarerne. Men jeg tror da nok at de forsøger at pejle sig frem til hvad der er populært ud fra klik og antal kommentarer. At nyhederne så i sidste ende styres af at de ikke har tid nok til arbejdet er en anden sag.

Jeg kan i øvrigt også tit tænke at man kunne smide langt mere spændende nyheder op end man gør.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login