mboost-dp1

Microsoft Corporation

Microsoft lancerer Outlook.com

- Via engadget - , redigeret af Pernicious

Microsoft har lanceret outlook.com, der er en ny email-tjeneste, der fungerer parallelt med hotmail.com.

Både Outlook.com og Hotmail.com giver adgang til de samme mail, men Outlook har et renere udseende med få eller ingen reklamer. Desuden tilbyder Outlook.com også integration med Twitter, Facebook og Skype. Med integrationen til Twitter og Facebook er det muligt at retweete, ’Like’ og poste på de sociale tjenester fra Outlook.com. Det skal dog bemærkes, at Skype-integrationen ikke er tilgængelig endnu, men den kommer.

Outlook.com åbnede tirsdag, hvor det er muligt at bruge sit login til Hotmail. Med Outlook.com følger der ”ubegrænset” plads og 7 GB på Skydrive for førstegangsbrugere. Desuden er det ikke nødvendigt med en invitation for at få adgang, til trods for at den stadig er i beta.

Med den nye email-tjeneste håber Microsoft at lokke brugere af Gmail over til Outlook.com. Desuden håber Microsoft også at lægge afstand til Hotmail.com, der over årene har fået et dårligt ry på grund af reklamerbannere og videoreklamer.

Microsoft har kigget til Gmail, da de designede udseendet af Outlook.com. Ligesom Gmail har den et minimalistisk udseende, hvor Microsoft fremhæver, at de har plads til flere emails end Gmail. Desuden har Microsoft foretaget en fokusgruppeundersøgelse af nuværende Gmail-brugere, hvor 80 % af dem overvejede at skifte til Outlook.com.





Gå til bund
Gravatar #1 - Kenman
1. aug. 2012 14:54
Microsoft har kigget til Gmail, da de designede udseendet af Outlook.com. Ligesom Gmail har den et minimalistisk udseende, hvor Microsoft fremhæver, at de har plads til flere emails end Gmail. Desuden har Microsoft foretaget en fokusgruppeundersøgelse af nuværende Gmail-brugere, hvor 80 % af dem overvejede at skifte til Outlook.com.

Det er Outlook Web App der benyttes og det hele er baseret på Metro så ved ikke hvor meget Gmail har med sagen at gøre.

Det interessante ved Outlook.com er dog, at det er en Exchange server der ligger under overfladen, hvorfor Exchange ActiveSync også er tilrådighed for brugerne.

Desuden har man selvfølgelig også adgang til Word, Excel og PowerPoint gennem Office Web Apps integrationen.

Planen er i øvrigt at rykke samtlige Hotmail/live.net brugere over på Outlook.com inden for de næste 2-3 måneder.
Gravatar #2 - f-style
1. aug. 2012 15:08
Har selv brugt hotmail i årevis og det virker allerede til at være dejlig nemt at bruge som førhen, tror det kommer til at blive godt, da jeg også regner med at anskaffe mig windows 8 indenfor et år efter det udkommer. Har i forvejen er gmail som jeg bruger som google account, men jeg videresender allgievel mine gmail mail til min hotmail som er min primære mail. Så det er da kun positivt at de ændre hotmail til ikke at have reklamere længere, det kan jeg godt lide. Har også skydrive med denne bruger og da jeg har haft den så længe så er der 25 GB plads som er rigeligt til mig, samtidig har jeg 16 GB på dropbox og 5 GB på min google drive. Med synkronisering osv. Så der er masser af online plads ganske gratis og med synkronisering, det er dejligt.
Gravatar #3 - vooze
1. aug. 2012 15:50
Vil af ren princip ikke bruge Hotmail/outlook.com grundet deres latterlige spamfilter.. Kan huske jeg brugte flere dage på at få hotmail support til at fjerne min servers IP fra deres spamfilter som bare random var kommet deri.
Gravatar #4 - briped
1. aug. 2012 16:56
Kenman (1) skrev:
Det interessante ved Outlook.com er dog, at det er en Exchange server der ligger under overfladen, hvorfor Exchange ActiveSync også er tilrådighed for brugerne.
Google har også licenseret ActiveSync og leverer det skam også til Gmail ;)

Det er muligt der ligger noget Exchange bag Outlook.com, men de har desværre ikke åbnet for Outlook Anywhere, så kræver stadig den latterlige Outlook Connector, hvis man vil bruge den, eller også skal man bruge POP3 :(

Nogen der ved om Microsoft åbner op for Outlook Anywhere til Outlook.com?
Gravatar #5 - ChristofferKjeldgaard
1. aug. 2012 17:55
Første indtryk er for mig at det er lækkert. Så mangler vi bare at Skydrive og Calendar får en overhaling, og så er jeg solgt.
Gravatar #6 - Magten
1. aug. 2012 18:06
Kenman (1) skrev:
Det interessante ved Outlook.com er dog, at det er en Exchange server der ligger under overfladen, hvorfor Exchange ActiveSync også er tilrådighed for brugerne
Ved du hvad der lå bag Hotmail?

#5
SkyDrive skulle have fået nyt design, men jeg har ikke fået det :(
Gravatar #7 - Hack4Crack
1. aug. 2012 18:22
Magten (6) skrev:
Ved du hvad der lå bag Hotmail?

ifølge nyheden nedenfor har Hotmail understøttet active sync protokollen siden 2010, så tror ikke der er nogen forskel, da man kan skifte imellem Outlook.com og Hotmail interfacet som man har lyst til.

Det ville også undre mig, hvis de først nu begyndte at bruge et "heavy modified" exchange miljø.

http://arstechnica.com/information-technology/2010...
Gravatar #8 - Kenman
1. aug. 2012 20:49
#3 så det er bedre at få læst sine mails igennem og bragt reklamer baseret på det?

#5 begge dele skulle gerne komme inden for en overskuelig fremtid :)
Må indrømme jeg faktisk blev skuffet nu her, da jeg via Outlook.com valgte calendar og jeg røg tilbage på Hotmail :/

Fremtidige SkyDrive look :)

lige lidt flere screenshots og info fra WinSuperSite

#6 I de senere år har det formentligt været en meget skrædersyet Exchange der har ligget nedenunder. Nu er Exchange som produkt så blevet modnet en del siden til denne slags setup, både gennem ændringer til Exchange 2010 SP1, som i installeren havde en option "Hosted Exchange".

Glæder mig til at lege med Exchange 15 og se hvad der måtte ha ændret sig! :)
Gravatar #9 - Hubert
1. aug. 2012 20:59
Så er det da vist snart tid til at aflive min hotmail adresse. Trist den har gjort det godt de sidste 10+ år. :/
Gravatar #10 - TormDK
1. aug. 2012 22:14
#3 Der er ingen servere der bare "random" havner i Hotmails SmartScreen filter.

Det kan godt være du ikke kan få oplyst hvorfor grundet deres politik, men Microsoft spærre ikke server IP'er uden grund.
Gravatar #11 - kalleguld
2. aug. 2012 04:42
Kenman (8) skrev:
#3 så det er bedre at få læst sine mails igennem og bragt reklamer baseret på det?

Ordet "Læst" er en sandhed med modifikationer.
Anyway vil jeg hellere have min mail læst end at den slet ikke bliver læst af modtageren.
Gravatar #12 - McPeter
2. aug. 2012 07:16
Hubert (9) skrev:
Så er det da vist snart tid til at aflive min hotmail adresse. Trist den har gjort det godt de sidste 10+ år. :/


Det behøver du vist ikke? Som jeg læser det er det bare en anden indgang til samme emails? Så jeg tror du godt kan fortsætte med din nuværende hotmail adresse.

Både Outlook.com og Hotmail.com giver adgang til de samme mail...
Gravatar #13 - Magten
2. aug. 2012 07:44
Hubert (9) skrev:
Så er det da vist snart tid til at aflive min hotmail adresse. Trist den har gjort det godt de sidste 10+ år. :/
Du kan stadig fortsætte med at bruge din Hotmail :)

Kenman (8) skrev:
Glæder mig til at lege med Exchange 15 og se hvad der måtte ha ændret sig! :)
Jeg glæder mig også til at se nræmere på det. Generelt synes jeg MS har mange interessante opdateringer til deres produkter her i 2012 (og 2013 til dels) - MDT, System Center, Windows/Windows Server, Exchange, SQL, Office/Office 365, WP, Surface, Lync, Azure, SharePoint..

Der er en del at følge med i :D
Gravatar #14 - Nagelfar^^
2. aug. 2012 08:58
#13
intune lyder også lovende
Gravatar #15 - mee
2. aug. 2012 09:08
Er det bare mig, eller ligner alle designs fra MS lort for tiden?

Enten er det sygelig fladt og kedeligt uden farver eller også har de bedt en farveblind abe om at smide en kombination af blå, lilla, grøn og rød ud over skærmen.
Gravatar #16 - Manofsciencemanoffaith
2. aug. 2012 09:24
mee (15) skrev:
Er det bare mig, eller ligner alle designs fra MS lort for tiden?


Nej, det er ikke kun dig. Men det er det, de unge vil ha'!
Gravatar #17 - Hubert
2. aug. 2012 09:39
McPeter (12) skrev:
Det behøver du vist ikke? Som jeg læser det er det bare en anden indgang til samme emails? Så jeg tror du godt kan fortsætte med din nuværende hotmail adresse.

Både Outlook.com og Hotmail.com giver adgang til de samme mail...


Jeg ved godt at man kan bruge sin hotmailadresse på outlook.com men har du set outlook.com. Normalt er jeg ret lige glad med design. Men metro på en webklient? Nej vel...
Gravatar #18 - Hubert
2. aug. 2012 09:41
Magten (13) skrev:
Du kan stadig fortsætte med at bruge din Hotmail :)


Ja jeg kan selvfølglig nøjes med min mail klient på min mobil. Webløsningen ligner noget min datter på 5 kunne designe bedre.

Jeg glæder mig også til at se nræmere på det. Generelt synes jeg MS har mange interessante opdateringer til deres produkter her i 2012 (og 2013 til dels) - MDT, System Center, Windows/Windows Server, Exchange, SQL, Office/Office 365, WP, Surface, Lync, Azure, SharePoint..

Der er en del at følge med i :D


Ja specielt for os der ser på alternativerne til MS. :p
Gravatar #19 - Magten
2. aug. 2012 10:06
Hubert (17) skrev:
Men metro på en webklient? Nej vel...
Nu er Outlook.com jo ikke fedtet så meget ind i Metro så det gør noget. Outlook.com ligner faktisk Gmail rigtig meget.

Jeg kan dog ikke lide måden man skifter til kalender, SkyDrive og kontakter. Der er ingen grund til at gemme det så langt væk.

Hubert (18) skrev:
Webløsningen ligner noget min datter på 5 kunne designe bedre.
Ja et simpelt design som først Google (omend Gmail altid har været rimelig simpelt) og nu MS har introduceret i deres mailløsninger er godt nok forfærdeligt :)

Hubert (18) skrev:
Ja specielt for os der ser på alternativerne til MS. :p
Ja da, der er mange andre firmaer der også leverer gode løsninger :)
Gravatar #20 - Slettet Bruger [1862210589]
2. aug. 2012 11:02
også mobil udgaven har fået sig en overhaling, det er sku lækkert.
Gravatar #21 - Hubert
2. aug. 2012 11:46
Magten (19) skrev:
Nu er Outlook.com jo ikke fedtet så meget ind i Metro så det gør noget. Outlook.com ligner faktisk Gmail rigtig meget.


Jeg har aldrig brugt min gmail. Så det må jeg melde pas på.


Jeg kan dog ikke lide måden man skifter til kalender, SkyDrive og kontakter. Der er ingen grund til at gemme det så langt væk.


Det er som alt andet metro unødvendigt fordummende.

Ja et simpelt design som først Google (omend Gmail altid har været rimelig simpelt) og nu MS har introduceret i deres mailløsninger er godt nok forfærdeligt :)


Nu loggede jeg lige ind på min gmail og hvis det er google designet MS er gået efter er i de da i den grad fejlet igen.

Ja da, der er mange andre firmaer der også leverer gode løsninger :)


Ja det er ovre de dage hvor MS er førende. Nu kommer de halsende efter når andre har vist man kan tjene penge.
Gravatar #22 - Magten
2. aug. 2012 11:58
Hubert (21) skrev:
Det er som alt andet metro unødvendigt fordummende.
Synes nu bare det er åndssvagt ulogisk.

Men du mener ligefrem man bliver dum af Metro? :)

Hubert (21) skrev:
Nu loggede jeg lige ind på min gmail og hvis det er google designet MS er gået efter er i de da i den grad fejlet igen.
De er vel ikke gået efter Gmail designet, men efter at lave et simpelt interface, og man må da sige det er blevet meget mere simpelt og ligetil end Hotmail nogensinde har været.

Hubert (21) skrev:
Ja det er ovre de dage hvor MS er førende. Nu kommer de halsende efter når andre har vist man kan tjene penge.
Hvor er det du mener MS kommer halsende efter? Udover WP?

Og lad nu være med at komme med en lang svada om Metro - jeg vil høre om funktioner :)
Gravatar #23 - arne_v
2. aug. 2012 12:25
Hubert (21) skrev:
Det er som alt andet metro unødvendigt fordummende.


Jeg har aldrig hørt at man skulle blive dum af et bestemt UI.
Gravatar #24 - arne_v
2. aug. 2012 12:31
#21-22

Udtrykket "halsende efter" er et negativt ladet udtryk med en stærk useriøs klang.

Men det er fakta at MS er gået sent ind i nogle markeder:
* web browser (NetScape)
* managed runtime (SUN)
* ERP (SAP, Oracle)
* search engine (Digital, Google)
* smartphone (Apple, Google)

Men det er der jo ikke i sig selv noget galt i.

Og pussigt nok eksisterer 3 ud af de 7 firmaer i ovenstående liste ikke længere. Der er en vis risiko ved at være først.
Gravatar #25 - Slettet Bruger [1862210589]
2. aug. 2012 12:36
arne_v (24) skrev:
Og pussigt nok eksisterer 3 ud af de 7 firmaer i ovenstående liste ikke længere. Der er en vis risiko ved at være først.


Den kommentar gjorde mig glad ^^
Gravatar #26 - arne_v
2. aug. 2012 12:40
#24

* spillemaskine (Sony, Nintendo)
Gravatar #27 - Cloud02
2. aug. 2012 12:41
+ tablet (Apple, Google)
Gravatar #28 - Hubert
2. aug. 2012 14:46
Magten (22) skrev:
Synes nu bare det er åndssvagt ulogisk.

Men du mener ligefrem man bliver dum af Metro? :)


Jeg er ikke nogen stor fan af metro men nej man bliver næppe dummere af at bruge det. Jeg var på vej ud ad døren så det var det ord jeg lige hurtigt kunne komme i tanke om der var bedst bskrivende for mine tanker om metro. For mig at se behandler MS deres brugere som om de er dumme ubegavede menensker der ikke kan håndtere den normale gui med metro.

De er vel ikke gået efter Gmail designet, men efter at lave et simpelt interface, og man må da sige det er blevet meget mere simpelt og ligetil end Hotmail nogensinde har været.
[quote]

Hotmail har da ikke været uoverskueligt. For mig at se er det blevet væsentlig mere overskueligt nu. Jeg skal til at lede efter ting som jeg kunne se før.

[quote]Hvor er det du mener MS kommer halsende efter? Udover WP?


Nu har Arne_v listet en del. Men vi kan da også lige nævne

* Office
Gravatar #29 - Magten
2. aug. 2012 16:34
Hubert (28) skrev:
Hotmail har da ikke været uoverskueligt. For mig at se er det blevet væsentlig mere overskueligt nu. Jeg skal til at lede efter ting som jeg kunne se før.
Det kan vi så kun være uenige om. Jeg synes Hotmail har været et stort rod de sidste mange år.

Hubert (28) skrev:
Nu har Arne_v listet en del. Men vi kan da også lige nævne

* Office
Hvor halser MS efter på Office?

Og hvad mener du med "halser efter" ? At de er kommet sent ind på markedet eller at deres produkter har færre/dårligere funktioner/muligheder?
Gravatar #30 - Magten
2. aug. 2012 16:35
Til WP brugere: http://www.zdnet.com/windows-phone-users-do-not-re...

Jeg var så dum at klikke glad videre så nu må jeg igang med en reset af telefonen. Fanme irriterende og elendigt lavet af MS.
Gravatar #31 - arne_v
2. aug. 2012 16:40
#outlook.com

Jeg vil fraråde folk at forsøge at konvertere fra [email protected] til [email protected] (der er en fiks lille mulighed for det).

Jeg prøvede og ingen af dem virker efter det.
Gravatar #32 - Slettet Bruger [1862210589]
2. aug. 2012 16:42
arne_v (31) skrev:
eg prøvede og ingen af dem virker efter det.


jeg loadede min gmail derind, men der gik godt nok lang tid før mine mails blev synlige.
Mon ikke der bare skal tålmodighed til?
Gravatar #33 - Magten
2. aug. 2012 16:46
#31
Jeg har konvereret fra min @live.com til @outlook.com og begge adresser virker fint.

#32
Ja min er også ved at loade min Gmail ind, er du sindsyg det tager lang tid :D
Gravatar #34 - arne_v
2. aug. 2012 16:47
#32

Jeg har nu ventet 2 dage. Men jeg kan ikke udelukke at det virker efter 2 uger eller 2 måneder.
Gravatar #35 - Hubert
2. aug. 2012 20:06
Magten (29) skrev:
Det kan vi så kun være uenige om. Jeg synes Hotmail har været et stort rod de sidste mange år.


Fair nok. Vi må nok bare blive enige om at vi nok ikke blive enige. Jeg vil dog lige tilføje at jeg i det gamle design ommend det bestemt ikke var hverken godt eller perfekt ikke så ting der var gemt væk som kontakter og skydrive er nu i det nye design.


Hvor halser MS efter på Office?


Selv med office var de sene til at komme ind på markedet. Men på bedste MS maner fik de ryddet den største konkurrent af vejen.


Og hvad mener du med "halser efter" ? At de er kommet sent ind på markedet eller at deres produkter har færre/dårligere funktioner/muligheder?


Jeg har ikke brugt office ret meget siden 2003 dagene så jeg kan jo tage fejl men jeg tvivler på at de mangler funktioner. Det er vel snart en mangel på nye funktioener der skal få folk til at flokkes ud for at købe en ny version af office så gåsen kan lægge et nyt æg.

Gravatar #36 - Magten
2. aug. 2012 20:54
Hubert (35) skrev:
Fair nok. Vi må nok bare blive enige om at vi nok ikke blive enige. Jeg vil dog lige tilføje at jeg i det gamle design ommend det bestemt ikke var hverken godt eller perfekt ikke så ting der var gemt væk som kontakter og skydrive er nu i det nye design.
Jeg er enig i at kontakter osv er lavet dumt. Det burde kunne laves nemmere og pænere.

Hubert (35) skrev:
Selv med office var de sene til at komme ind på markedet. Men på bedste MS maner fik de ryddet den største konkurrent af vejen.
Jeg kender ikke forfærdelig meget til Office historien så uddyb gerne :)

Hubert (35) skrev:
Jeg har ikke brugt office ret meget siden 2003 dagene så jeg kan jo tage fejl men jeg tvivler på at de mangler funktioner. Det er vel snart en mangel på nye funktioener der skal få folk til at flokkes ud for at købe en ny version af office så gåsen kan lægge et nyt æg.
What? Mangel på nye funktioner får folk til at købe nye versioner? Det kan godt høres du ikke har brugt det siden 2003 versionen :)
Gravatar #37 - Magten
2. aug. 2012 20:57
#Outlook.com
Har lige opgraderet konverteret de mail adresser jeg har på mit eget domæne fra live.com til outlook.com.. Det fungerer fint..
De kan også fint linkes til andre accounts så man ikke behøver logge ud og ind for at tjekke en anden indbakke.

Min Gmail står den stadig og henter, den er kun kommet til 17/8/2010 så den er nok færdig engang imorgen aften..
Gravatar #38 - Hubert
2. aug. 2012 21:11
Magten (36) skrev:
Jeg er enig i at kontakter osv er lavet dumt. Det burde kunne laves nemmere og pænere.


Hvorvidt det er pænt eller ej er mindre vigtigt for mig. Jeg vil gerne have funktionelle ting. Og der fejler det nye design. Trist. Men så må jeg jo overveje at flytte alt mit lort over på min gmail jeg aldrig bruger eller blot nøjes med at bruge min mobile klient der ikke lider undre MS' designere. :)

Jeg kender ikke forfærdelig meget til Office historien så uddyb gerne :)


http://mashable.com/2011/11/21/bill-gates-microsof...

Den side af historien du formentlig ser som den mest sansynlige alligevel.

What? Mangel på nye funktioner får folk til at købe nye versioner? Det kan godt høres du ikke har brugt det siden 2003 versionen :)


Heh ja det fik jeg da formuleret ret dårligt. Det jeg mente var at Marketingsfolkene hos MS må have svært ved at finde på nye funktioner de kan stoppe i Office så folk synes de behøver at købe en ny version hvert 3. år.
Gravatar #39 - Magten
2. aug. 2012 21:13
En ting jeg godt kan lide ved Outlook.com: Jeg har mulighed for at behandle alle mails fra en afsender bare ved at markere en mail fra personen, samtidig kan man vælge at det skal gælde for fremtidige mails også.
Det er meget brugbart når man importerer mange mails.

Eksempel: Alle mails fra min bank ville jeg gerne smide i en kategori (Labes i Gmail) der hedder "Bank" - markede en mail, valgte Categories, New, Apply to all from, Do this for future messages too - og sket var det.

På samme måde kan man slette alle mails fra en bestemt afsender og blokere dem i fremtiden bare ved at holde musen over en mail i 1-2 sek (eller højreklikke og vælge For this sender), vælge Delete all from..., og sætte hak i "Also block future messages".

Det er lige en tand mere simpelt end i Gmail.

(Det skal måske lige siges jeg ikke ved om det var lige så nemt i Hotmail - men jeg mindes ikke at jeg har haft de muligheder sidst jeg legede med det for et halvt års tid siden)
Gravatar #40 - Cloud02
3. aug. 2012 07:06
#39
Det har det i snart et år.
Gravatar #41 - Magten
3. aug. 2012 07:08
#40
Meh, så har jeg ikke kigget godt nok efter de sidste par gange jeg har brugt Hotmail :D

Nå, men så var der da noget god ved Hotmail :)
Gravatar #42 - Magten
3. aug. 2012 09:06
Magten (30) skrev:
Til WP brugere: http://www.zdnet.com/windows-phone-users-do-not-re...

Jeg var så dum at klikke glad videre så nu må jeg igang med en reset af telefonen. Fanme irriterende og elendigt lavet af MS.
Det er godt nok blevet noget af et rod. Jeg kan ikke bruge SkyDrive integrationen i Office 2013, hverken med min @live.com eller @outlook.com konto.

SkyDrive klienten virker dog fint med @outlook.com.
Gravatar #43 - Hubert
3. aug. 2012 09:22
Magten (42) skrev:
Det er godt nok blevet noget af et rod. Jeg kan ikke bruge SkyDrive integrationen i Office 2013, hverken med min @live.com eller @outlook.com konto.

SkyDrive klienten virker dog fint med @outlook.com.


Det er da godt at se at de har styr på detaljerne inden de ruller den slags ændringer ud. :)
Gravatar #44 - Cloud02
3. aug. 2012 09:32
#42
Tja.. nu er er det trods alt et beta produkt du sidder med.
Gravatar #45 - Hubert
3. aug. 2012 09:41
Cloud02 (44) skrev:
#42
Tja.. nu er er det trods alt et beta produkt du sidder med.


Bum bum. Hvor ser du det?
Gravatar #46 - Magten
3. aug. 2012 09:43
#43
Som #44 siger så er Office 2013 jo en beta :)

Men jeg synes virkelig det er elendigt lavet med overgangen til outlook.com hvis man har en Windows Phone.
Gravatar #47 - Hubert
3. aug. 2012 10:49
Magten (46) skrev:
#43
Som #44 siger så er Office 2013 jo en beta :)

Men jeg synes virkelig det er elendigt lavet med overgangen til outlook.com hvis man har en Windows Phone.


Tja jeg bliver mere og mere glad for at MS kun er et alternativ til en allerhelvedes masse godt software.
Gravatar #48 - Cloud02
3. aug. 2012 10:50
Magten (46) skrev:
Men jeg synes virkelig det er elendigt lavet med overgangen til outlook.com hvis man har en Windows Phone.

Yep.
Årsagen er at din @hotmail / @live bliver oprettet som et alias til din @outlook.com og mail til de gamle adresser bliver redirected i stedet for at blive forwarded. :/
Gravatar #49 - Magten
3. aug. 2012 10:53
#48
Jep, desværre :(

Jeg havde egentlig regnet med at ens mail blot var tilknyttet sin Microsoft Account som MS talte meget godt om for noget tid siden, men det var så ikke tilfældet -.-
Gravatar #50 - Pally
3. aug. 2012 11:11
Da jeg prøvede var der en STOR og TYDELIG boks, hvori der netop stod at Windows Phone brugere skulle være opmærksomme på en reset af telefonen. Hvad kan de gøre mere? Hvis folk ikke gider læse må de sgu føle!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login