Windows 8?
Denne video er blevet diskvalificeret pga brud på konkurrencereglerne og der kan derfor ikke stemmes på den.
Klik her for at komme tilbage til video oversigten.
9. jul. 2010 00:12
Nice. Det er også derfor jeg bruger VS. Fra 0 til projekt på 3.4 sek :)
Også ++ for at lave et indlæg med eget komponeret musik.
10. jul. 2010 14:13
Heh, jeg kunne ikke dy mig... Delphi 2010 er da den overlegen på flere af punkterne. I hvert fald i forhold til det, jeg lige har set.
You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.
10. jul. 2010 15:30
Prøv VS 2010, den kører som en drøm. Har efterhånden prøvet en del IDE'er og det virker på mig, somom de andre prøver at kopiere fra den.
Kender en del Linux udviklere der bruger den til at skrive software til Linux, da den er alt andet på markedet overlegen.
Men igen, prøv den for dig selv, f.eks. i den gratis express edition. Det kan godt være jeg er glad for min video, men intet kan overgå VS live ;=)
11. jul. 2010 18:30
Kan godt lide musikken, du har klaret det flot med selv at lave den :)
14. jul. 2010 11:12
#4) TextMate er for rigtig nørdere eller xCode til OSX :P
Mac fanboy - Macbook Pro 15" Retina - 16GB DDR3(1600mhz), MacPro 2x Xeon med 32gb DDR3 EEC RAM, iPhone 5 16GB, iPad mini 16GB WiFi, iMac...
15. jul. 2010 10:21
Husk at stemme, hvis i kan lide videoen ;=)
Gerne i kategorien Interessant !
15. jul. 2010 19:07
Denne video er blevet diskvalificeret, da vi har registreret et stort antal brugere, alle oprettet fra samme ip-adresse som video-indsenderen, der har stemt på videoen.
Vore log-filer viser tydeligt, at der er tale om bevidst snyd.
15. jul. 2010 19:35
PWNED!
learn 2 use proxy
You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.
15. jul. 2010 20:56
Jeg er busted: fair and square. Fik lyst til at teste hvor nemt det var at snyde.
Jeg oprette Ghost kontier fra den samme email adresse og efter jeg havde brugt ( Visual Studio, no kidding ) til at lave en autoopretter, kørte den showet :D
Måske skulle man have lavet en video om det ?
Anyway, for the record så var måden jeg gjorde det på:
Opret en gmail konto, og brug deres "tag system".
eksempelvis: name+TAG@gmail.com, hvor TAG kan erstattes med hvad som helst :) På den måde kan jeg oprette lige så mange konto jeg har lyst til.
Jeg fandt en sikkerhedsfejl i oprettelses proccessen, der gjorde det mega nemt at oprette konti via kode. Jeg skal nok lade være med at nævne det her, men kan godt være behjælpelig hvis crewet skulle ønske det!
Men igen, super i fangede mig. Det var sjovt at være med ;=)
-maZZoo
15. jul. 2010 21:35
#13 hehe cool nok du skriver hvordan du gjorde :)
jeg har nogenlunde en ide om hvad problemet er, men du må da gerne smide mig en intern besked, så kan jeg lige kigge på det
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.