Windows 8?
10. jan. 2009 23:09
Myte siger jeg. Hvad siger I?
Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.
10. jan. 2009 23:11
"Maybe attending"
Bliver der nogensinde folketingsvalg i Danmark? Næppe. derbliveraldrigvalgever.tumblr.com
11. jan. 2009 13:17
Smerte, siger jeg.
Windows is expensive, no matter what the value of your sparetime is.
11. jan. 2009 13:20
Er det konen der ikke vil som dig, og bruger det som undskyldning? :P
11. jan. 2009 17:20
Pæn hat, siger jeg. Men julen er forlængst forbi!
Din fritid har kun en værdi hvis du ville bruge den på noget fornuftigt i forvejen.
11. jan. 2009 17:22
McNasty became af fan of "Urinvejsinfektion".
Alle er mine venner, undtagen dig. Danmarksmester i SU.
11. jan. 2009 18:22
#7: DEN KOMMER ALDRIG AF
Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.
11. jan. 2009 23:13
#9 har du sat den fast med lim?
Så slipper du da også for at klippe hår...
Og urinvejsinfktioner er en myte, indtil man selv har haft en.
Så:
Ja!
Jeg tester bare mit internet.
12. jan. 2009 00:08
Eller også lyver Norrah. JA!
Din fritid har kun en værdi hvis du ville bruge den på noget fornuftigt i forvejen.
12. jan. 2009 00:20
#11 Jeg lyver ALTID. <--
Værsgo, eftersom ZIN nu er stuck i et endless loop.
Så kan jeg sige til de jer at ZIN tager fejl, og han har totalt meget mere ekstra infektion end jeg nogensinde har haft...
12. jan. 2009 01:43
Out of memory, rebooting.
*** WARNING ***
NUUB VIRUS DETECTED.
Deleting entry Norrah#12-87546
Completed.
*** END WARNING ***
12. jan. 2009 09:18
ZiN
Din eneste løsning MÅ være et skifte til MAC. ;)
/ Kill off all my demons, and my angels might die, too
12. jan. 2009 14:11
Pæn hat, siger jeg. Men julen er forlængst forbi!ZiN (#7)
Pæn hat, siger jeg. Men vikingealderen er forlængst forbi!
12. jan. 2009 16:53
#14: Hvad skulle det løse?
Nåh, ja, i stedet for at finde virusen og fjerne den sidder jeg fast i problemet at der ingen AV er til Mac. :>
#15:
Du har ganske ret, men min hat er jo også af plastik; Ergo er jeg en CYBER-viking!
Og CYBER-vikingalderen er ikke engang begyndt endnu - så jeg er forud for min tid! Bwahahahahah!
12. jan. 2009 17:07
#16 hvordan kom du forbi post 12?
Zin.Goto(#12);
12. jan. 2009 17:42
#17: Dynamisk omprogrammering til at omgå posten. Ligeledes omgår den også referencer til eventuelle andre omtalte posts.
Det er rimelig avanceret. :D
12. jan. 2009 19:34
Bliver der nogensinde folketingsvalg i Danmark? Næppe. derbliveraldrigvalgever.tumblr.com
12. jan. 2009 21:20
#19: Novell?! You sold out?! You bitch!
12. jan. 2009 21:20
I har jo fuldstændig ødelagt min urinvejsinfektionstråd. Jeg øjnede brugerfora som en oplagt mulighed for at få afklaret dette interessante emne en gang for alle, men det har endnu en gang vist sig at være lettere at få Fogh til at indrømme en fejl end at lave noget seriøst undersøgende arbejde på newz.dk.
Det er skammeligt, jeg går videre med denne sag. I lurendrejere og taskenspillere skal ikke, jeg gentager: IKKE, få det sidste ord i denne sag. Det ryger helt til toppen det her. Jeg vil ikke engang afvise at ekstra bladet får nys om denne sag. Nej ikke engang nationen! skal være for hellig!
Mærk jer mine ord: jeg har lige købt snack chips - dem med sour cream :|~~
12. jan. 2009 23:24
#20:
'Pas' kan vel gøre det.... Og SÅ kan du gå ud at pis'.... ;)
OT:
Har HELE Danmark en urinvejsinfektion #23?? Damn, den er lige til Defcon 4!
"The downside of warp drives: Annihilating whole star systems when you arrive."
14. jan. 2009 00:32
#23:
Lidt mere relevant:
http://www.netdoktor.dk/nyrerurinveje/urinvejsinfektioner.htm
Kan kvinder få urinvejsinfektion? Ja, det Candida.
Man kan så bare undre sig over hvordan, efter at man har læst første afsnit...
Men bed altid om lægeerklæring.
If we are still alive tomorrow, we will know that we are not dead.
24. jan. 2009 00:28
OMFG!!
En urinvejsinfektion har kostet Mariana Bridi da Costa, der to gange har været i finalen i Miss World konkurrencen, begge hænder og begge fødderKilde
24. jan. 2009 00:38
Skide perler!!!
Tænk, hvis kvinder kunne smugle håndgranater mellem brysterne, fordi vi ikke tjekkede, siger informationschef Thorbjørn Ancher...
24. jan. 2009 02:32
Fuck perler, de er totalt overvurderede i forhold til deres egentlige værdi og brugbarhed(?).
"violence and righteousness surely is a winning mix..."
24. jan. 2009 02:43
#27: En kvinde uden hænder og fødder? I must be dreaming.
24. jan. 2009 14:59
... her blev det fastslået, at hun led af en urinvejsinfektion, som giver meget slemme betændelsestilstande.
I sidste uge fik hun ifølge AP amputeret sine fødder og i denne uge hænderne, da der ikke længere var blodcirkulation i dem, og der var fare for, at andre vitale organer ville sætte ud. Fredag aften fik den unge kvinde desuden fjernet dele af maven og begge nyrer, skriver CNN.
Den 20-årige brasilianske model kom herefter i respirator, men det blev for meget for den unge krop, der gav op i nat.Kilde
:(
Urinvejsinfektioner må IKKE spøges med! Længere.
JUST SAY NO!
24. jan. 2009 21:15
For MIG er det en myte. Men jeg kunne forstille mig at det må gøre ondt som en i h......!
"The downside of warp drives: Annihilating whole star systems when you arrive."
26. jan. 2009 08:58
... her blev det fastslået, at hun led af en urinvejsinfektion, som giver meget slemme betændelsestilstande.
I sidste uge fik hun ifølge AP amputeret sine fødder og i denne uge hænderne, da der ikke længere var blodcirkulation i dem, og der var fare for, at andre vitale organer ville sætte ud. Fredag aften fik den unge kvinde desuden fjernet dele af maven og begge nyrer, skriver CNN.
Den 20-årige brasilianske model kom herefter i respirator, men det blev for meget for den unge krop, der gav op i nat.Kilde
WTF! umiddelbart ville man tro det var noget Ronson selv havde fundet på, men virkeligheden overgår Ronson's fantasi ... argh!
Stakkels pige, at være født i sådan et taber-land hvor tingene er så ude af kontrol at sådan noget kan ske ... men på den anden side slipper hun da for den ydmygelse det måtte have været at få fra top-model til krøbling nu.
Sandheden er flamebait.
26. jan. 2009 10:43
Stakkels pige, at være født i sådan et taber-land hvor tingene er så ude af kontrol at sådan noget kan ske ... Anders Feder (#33)
Det samme sker i DK.
Det er ikke så længe siden en mand døde af legionella pga uhumske badeforhold på hospitalet plus en fejl-diagnosticering.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article70020.ece
Lægerne mente, han havde lungebetændelse og behandlede ham derefter. De opdagede først dagen før hans sidste åndedrag, at det var legionella - men da var det alt for sent.
Tænk, hvis kvinder kunne smugle håndgranater mellem brysterne, fordi vi ikke tjekkede, siger informationschef Thorbjørn Ancher...
26. jan. 2009 11:13
Umiddelbart rammer historien om at en laber 20-årig skønhedsdronning med hele livet foran sig pga. dyb inkompetence får frataget først arme og ben og til sidst livet mig som mere absurd, men du har selvfølgelig ret.
Sandheden er flamebait.
26. jan. 2009 11:24
Det rammer også bare mig at du tror at et land i sydamerika er mere taber-agtigt end Danmark.
Danmark er det syge taberland med taber-hospitaler, taber-skoler, taber-samfund, taber-politikere, taber-politi osv.
Danmark er på de fleste områder et u-land. Vi danskere har bare ikke helt forstået det.
Lidt ligesom amerikanerne der mener de lever i verdens bedste land.
26. jan. 2009 14:28
Hvornår har jeg sagt at jeg tror at et land i sydamerika er mere taber-agtigt end Danmark?
Sandheden er flamebait.
26. jan. 2009 14:44
Det har du faktisk heller ikke, det beklager jeg.
Jeg synes bare det lå lidt i luften, men altså fair nok, så længe vi er enige om at DK er lige så stort et taberland og hun lige så godt kunne have fået samme behandling her, så er der ingen ko på isen.
26. jan. 2009 15:32
Spædbarns-dødeligheden er omkring fire gange så høj i Brasilien som i Danmark. Hvis du virkelig tror at du er ligeså ilde stedt i Danmark som du er i Brasilien så holder du dig selv for nar. Rio de Janeiro er også en af verdens voldeligste byer.
Sandheden er flamebait.
26. jan. 2009 19:51
Hvad har spædbørn med dødelig fejldiagnosticering at gøre?
26. jan. 2009 21:56
..... at begge dele skyldes inkompetence og underfinansiering i sundhedssektoren?
Sandheden er flamebait.
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.