Annonce

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Windows 8?

• 60%Anvender det ikke
  • 21%Har installeret det, men anvender ikke Modern UI
  • 19%Har installeret det, anvender også Modern UI

Side 7

#301: Ronson

8. jan. 2012 15:18

Når man trykker "ignorer denne tråd" så burde SNES også fjerne tråden fra overvågede tråde.

Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.

#302: Colapusheren

10. jan. 2012 10:42

Jeg har lige skippet fem sider i den her tråd, så tilgiv mig hvis det er meldt før.

Muligheden for "Ret indlæg" forsvinder, efter jeg har besøgt en anden side i samme tråd.

Alt er muligt. Det umulige tager bare længere tid.

#303: Borgmester Daniel-Dane

10. jan. 2012 12:59

Læs kynz-artiklen.

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#304: Ronson

12. jan. 2012 14:52

Jeg vil bare lige sige at jeg skrev et indlæg, markerede et bogstav, trykkede strikethroughknappen og så gjorde den det ved det første bogstav i indlægget. Ikke det jeg havde markeret.

Bruger IE på arbejdet så det må være newz' slamkode. Kan det fikeseses med SNES?

Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.

#305: Ronson

12. jan. 2012 15:08

første bogstav = første af samme bogstav

Altså:
Jeg markerer dette å og klikker på B

Men resultatet kan I jo nok se. Den går ikke.

#306: Borgmester Daniel-Dane

12. jan. 2012 16:03

Det er en fejl, som jeg ikke har været i stand til at replikere. Deres kode er dog en gammel version af et sæt, som kan findes på nettet. Det burde derfor være lige til, men det har ikke været et stort nok problem for mig til, at jeg gad løse det.

You are in control of your breathing, your arms have weight, you are controlling your blinking, and you can feel your tongue in your mouth.

#307: Mnc

13. jan. 2012 08:46

#Ron
Jeg har tidligere oplevet det problem du omtaler, men lige nu kan jeg ikke replikere det.

Jeg har istedet vænnet mig til at skrive bbcode on the fly. :P

#308: Clauzii

26. jan. 2012 12:22

/it´s alive

"The downside of warp drives: Annihilating whole star systems when you arrive."

#309: LinguaIgnota

26. jan. 2012 12:32

Er det kun mig, der oplever, at raw.github hænger? Det er ikke hver gang, men det sker nogle gange om dagen.

Du er eddermame dummere end lort.

#310: Qw_freak

26. jan. 2012 19:13

Ville det være indviklet at lave det sådan at: man går ind i en tråd, som ikke er blevet skrevet i siden man sidst har været der, og man lander automatisk ved sidste post, eller i det mindste i bunden af siden..
???

Like a BAWS...

#311: Borgmester Daniel-Dane

26. jan. 2012 19:42

Supernemt. Det skriver jeg på listen over ting, jeg aldrig får gjort.

#312: Borgmester Daniel-Dane

26. jan. 2012 20:12

Ved nærmere eftertanke: Nej, man kan ikke kende forskel på tråde, som man aldrig har besøgt før, og tråde, som allerede er læst. Jeg har i hvert fald ikke lagt mærke til nogen forskel.

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at der ligger en del i køen. Alle har lov til selv at lave noget. ;D

#313: LinguaIgnota

26. jan. 2012 20:19

Hvem er denne Alle? Ham har jeg vist ikke set før.

#314: Borgmester Daniel-Dane

26. jan. 2012 20:22

Tilfreds?

#315: Mnc

26. jan. 2012 20:41

Alle har lov til selv at lave noget.Alle (#312)

I'm not stoppin' you...

#316: Borgmester Daniel-Dane

29. jan. 2012 20:31

Så skulle tidsforskydning til YouTube-links være understøttet.

#317: Alrekr

29. jan. 2012 20:53

Ang. tidsforskydning, så er der stadig nogle spor som antyder at det ikke virker: http://newz.dk/forum/tagwall/traaden-til-dumme-spoergsmaal-88246/page390#19494

Det virker skam i indlægget, men .be&t=6m33s ser lidt underligt..

Newz.dk på den fede måde: http://knowyournewz.dk/index.php?title=SNES

#318: Chewy

29. jan. 2012 20:56

[22:17] [+rackbox] ldrada -> hvem kunne så give flest blowjobs? [22:17] [+ldrada] rack: Mig.

#319: Chewy

29. jan. 2012 20:56

Seems good at this end...

[22:17] [+rackbox] ldrada -> hvem kunne så give flest blowjobs? [22:17] [+ldrada] rack: Mig.

#320: Borgmester Daniel-Dane

29. jan. 2012 21:17

Ang. tidsforskydning, så er der stadig nogle spor som antyder at det ikke virker: http://newz.dk/forum/tagwall/traaden-til-dumme-spoergsmaal-88246/page390#19494

Det virker skam i indlægget, men .be&t=6m33s ser lidt underligt..Alrekr (#317)

Det ved jeg godt, men jeg har ikke gidet at rette det. :P

#321: Chewy

29. jan. 2012 22:50

Er det bare mig, eller virker det som om at SCA slet ikke holder øje med Spamrapporteringstråden? (Som der blev lovet at de ville...)

#322: Alrekr

29. jan. 2012 23:00

Er det bare mig, eller virker det som om at SCA slet ikke holder øje med Spamrapporteringstråden? (Som der blev lovet at de ville...)Chewy (#321)

Det er ikke kun dig.

#323: Borgmester Daniel-Dane

30. jan. 2012 12:25

Nå, nu er den skrevet ordentligt. Samtidig har jeg fjernet understøttelse af tekstkonvertering.

#324: Alrekr

30. jan. 2012 12:31

Så hvis jeg linker til børn der råber efter Gaylord, hvad sker der så?

Hm, så misforstod jeg DD.

#325: Borgmester Daniel-Dane

30. jan. 2012 12:48

youtube.com/watch?v=JMuV4TAcjmo konverteres ikke længere. Det samme gælder denne. Her skal enten [ url ] bruges, eller man skal fjerne udråbstegn (newz.dk parser ikke links med omtalte tegn).

Jeg mener, at tekst bør forblive tekst, da man kan have behov for at vise noget, som ikke skal parses.

Next up:
Mulighed for kun at konvertere et begrænset antal billeder og YouTube-links. Jeg har to tanker:
1. Kun de sidste x billeder/YouTube-links konverteres
2. Kun nye (altså efter #new) konverteres

#326: D_V

30. jan. 2012 14:20

Hvad med at loade et billede som man kan klikke på, der så konvertere det pågældende link til video....

Afspil ?

Ved godt det nærmest næsten er ligesom bare at klikke ind på youtube, men aligevel ikke...

EDIT: Begrundelse for ovenstående, os der nogen gange sidder på langsomme pc'er, kan få flip over at den loader 20+ youtube embeds..

404 Not Found

#327: Borgmester Daniel-Dane

30. jan. 2012 14:22

Supernemt. Det skriver jeg på listen over ting, jeg aldrig får gjort.

#328: OxxY

30. jan. 2012 15:16

#326: mega god ide, jeg kan ikke besøge youtubetråden fordi min stakkels atom netbook går fuldstændig i knæ over alt det flash :P

#329: DarX

30. jan. 2012 16:08

#328 flashblock..?

Chrome
Firefox
IE.. åbenbart indbygget i IE8/9 et eller andet sted

Linux.

#330: OxxY

30. jan. 2012 17:32

#328 flashblock..?

Chrome
Firefox
IE.. åbenbart indbygget i IE8/9 et eller andet stedDarX (#329)

Det ødelægger jo hele ideen med at kunne loade dem imbedded på newz :) De skal bare ikke loades alle sammen på EEN gang.

#331: LinguaIgnota

30. jan. 2012 17:43

#328 flashblock..?

Chrome
Firefox
IE.. åbenbart indbygget i IE8/9 et eller andet stedDarX (#329)

Det ødelægger jo hele ideen med at kunne loade dem imbedded på newz :) De skal bare ikke loades alle sammen på EEN gang.OxxY (#330)

Det synes jeg ikke. Du får bare en placeholder, som du kan klikke på, hvis du vil se videoen. Jeg bruger selv flashblock og det har gjort mit liv så meget bedre.

#332: Borgmester Daniel-Dane

30. jan. 2012 18:04

2. Kun nye (altså efter #new) konverteresDaniel-Dane (#325)

Ovenstående er blevet tilføjet, fordi jeg vil have den. Jeg bruger ikke flashblock, da jeg ikke har behov for en whitelist (når jeg besøger nye sider, gider jeg ikke til at skulle føje hjemmesiden til listen over tilladte hjemmesider) og ej heller gider skulle til at klikke for at se Flash-objekter.

Edit:
Jeg må dog indrømme at være enig med folk i, at flashblock bør benyttes til svage maskiner, hvis man vil have alle links konverteret. Forslaget i #326 er således nedstemt, og folk tilrådes at bruge flashblock.

#333: Mnc

30. jan. 2012 18:43

flashblock bør benyttes til svage maskinerDaniel-Dane (#332)

Nej, folk med svage maskiner bør fjerne flueben i
[   ] Omdan YouTube-links til embedded video

Fixed. :)

#334: Borgmester Daniel-Dane

30. jan. 2012 19:47

Tja, man slipper for at skulle gå ind på YouTube.

#335: Ronson

30. jan. 2012 20:30

Jeg har ikke en svag maskine, omend både CPU og GPU er fra AMD. Beklager dybt. Men når man kommer hjem efter en hård arbejdsdag (som om) og åbner 10 newz-tråde fyldt med billeder og youtubegrums så tager det sin tid før browseren svarer igen. Og det hjælper jo ikke at åbne youtube eller wimp ved siden af.

Så jeg stemmer også for en placeholder i stedet for embedded youtube.

#336: Alrekr

30. jan. 2012 20:45

Jeg har en kraftig maskine (i7, 8 GB RAM, nogenlunde grafikkort), så jeg ser gerne at der tilføjes tre videoer for hver eneste der linkes til.

#337: Thoroughbreed

31. jan. 2012 00:55

Jeg har AMD+AMD, men jeg har ikke problemer? (Firefox)

Ditto på mac'en ...

RonRon, det må være noget kludder i dine settings?

- http://www.knowyournewz.dk -

#338: fjols

4. feb. 2012 19:53

Den her idé er måske umulig, men vil da lige høre om det kan lade sig gøre.

Kan SNES ændre favicon'et på Newz?
Hvis ja, kan man så ændre favicon'et hvis der er ulæste tråde man følger eller hvis der er nye privatbeskeder?

#339: T-Hawk

5. feb. 2012 20:52

Så vidt jeg kan se, burde det "bare" være at ændre href i de to shortcut links:

<link rel="icon" href="/gfx/newz.dk.favicon.ico" type="image/x-icon" />
<link rel="shortcut icon" href="/gfx/newz.dk.favicon.ico" type="image/x-icon" />

Det "burde" blive samlet op af browseren (uden at jeg har testet det)

kristen - by choice | FSF associate member #3345 | Og hader som udgangspunkt ikke amerikanere

#340: Borgmester Daniel-Dane

6. feb. 2012 14:16

Den her idé er måske umulig, men vil da lige høre om det kan lade sig gøre.

Kan SNES ændre favicon'et på Newz?
Hvis ja, kan man så ændre favicon'et hvis der er ulæste tråde man følger eller hvis der er nye privatbeskeder?fjols (#338)

Det kræver, at man står stille på /forum, hvis man vil opdateres med nye indlæg (det kan gøres). Hvis man vil opdateres med nye beskeder, skal siden jævnligt genindlæses, og det gør jeg ikke.

#341: fjols

6. feb. 2012 14:28

Det ville være perfekt.
Min browser står alligevel altid i /forum.

#342: Mnc

6. feb. 2012 23:52

Min browser står alligevel altid i /forum.fjols (#341)

Samme her. Jeg bruger slet ikke forsiden længere. Alting ender jo alligevel i "Nyeste tråde" når en eller anden svamp har et SUPER interessant synspunkt, som snotbollen er nødt til at belemre os andre med. :)

Og hvis man endelig skulle overse en god Railgun nyhed på den konto, så kan man se de sidste nye i venstre side.

#343: Borgmester Daniel-Dane

9. feb. 2012 19:37

Hmm, det er faktisk ikke nødvendigt at være på /forum, men jeg vil alligevel begrænse funktionen til /forum.

#344: Borgmester Daniel-Dane

9. feb. 2012 20:35

Nå, den er sådan set færdig.

#345: Borgmester Daniel-Dane

11. feb. 2012 17:01

• "Genveje" oprettet i toppen, så man hurtigt kan skifte mellem de forskellige fora
  • Favicon blinker nu, hvis man bliver på /forum, og der dukker ulæste tråde op

#346: LinguaIgnota

13. feb. 2012 15:01

Det er en lækker feature, som jeg allerede sætter stor pris på. Tak, for helvede.

#347: Mnc

20. feb. 2012 09:48

Hvor disabler man favicons blinkeri?

Jeg vil gerne have muligheden for at lurke på /forum uden at skulle se på favicon blinke hver gang endnu en kegle lukker lort ud. Jeg har det fint med at tjekke newz når jeg løber tør for andet at lave.

#348: Borgmester Daniel-Dane

20. feb. 2012 10:21

Jeg synes også, at den er irriterende, men jeg er for doven til at lave det om foreløbigt.

#349: fjols

20. feb. 2012 10:49

Man kunne evt. lave det om så det bare skifter ikon og ikke blinker.
Det ville være en lækker indstillingsmulighed i hvert fald :)

Den funktion til SNES er helt klart den jeg har mest glæde af, så tak igen!

#350: Mnc

20. feb. 2012 15:45

Man kunne evt. lave det om så det bare skifter ikon og ikke blinker.
Det ville være en lækker indstillingsmulighed i hvert fald :)fjols (#349)

Jeg ville elske en "gør noget ved favicon ja/nej" overmenu med
1 blink
2 bare skift

(^ evt. radioknapper istedet for tickboxes)

i stil med "omdan youtube links"
1 ikke i citater
2 kun i ulæste

/beg

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger