mboost-dp1

N: 'Batman: Arkham Knight' - fix til PC yderligere forsinket.


Gå til bund
Gravatar #1 - Clauzii
16. jul. 2015 05:07
I et brev fra Warner Bros. til EB Games, forlyder det, at en patch til spillet bliver forsinket mere end forventet og nok først er klar om ca. 6 uger.

EB Games har returneret deres lager af 'Batham: Arkham Knight', da spillet er 'utilfredstillende' i sin nuværende form og vil først tage det på lager igen når Warner Bros. og Rocksteady har løst problemerne med PC-versionen.

Det planlagte DLC-inhold vil dog komme som planlagt.

Batman 1

Batman 2

--

Læs mere:
Kotaku
TechRadar
Gravatar #2 - terracide
16. jul. 2015 05:15
Og der findes stadig folk der påstår at konsollerne ikke skader gaming...lol
Gravatar #3 - Clauzii
16. jul. 2015 13:53
Det er ikke konsollerne der 'skader gaming', men udviklerne der ikke porter ordentligt.

Og konsoller er glimragende til gaming - ikke noget roden rundt med hardware, drivere og indstillinger. Plug'n'play. Og det er det de fleste brugere vælger.
Gravatar #4 - terracide
16. jul. 2015 14:21
Nope, konsoller sætter en shite-limit (pga. crappy hardware) som holder ganing tilbage i 8-10 år.

Det er dog værre denne gang...da hardwaren er mere crappy fra start end normalt.

Terra - Er du bare generelt clueless?
Gravatar #5 - Clauzii
16. jul. 2015 14:31
terracide (4) skrev:
Det er dog værre denne gang...da hardwaren er mere crappy fra start end normalt.


Ok, hvad er normalen da?

terracide (4) skrev:
Terra - Er du bare generelt clueless?


Ja for pokker da - heeelt vildt :D
Gravatar #6 - terracide
16. jul. 2015 14:34
Det var et retorisk spørgsmål, n00b...jeg ved du fatter hat.
Gravatar #7 - Magten
17. jul. 2015 10:02
Clauzii (3) skrev:
Og konsoller er glimragende til gaming - ikke noget roden rundt med hardware, drivere og indstillinger. Plug'n'play. Og det er det de fleste brugere vælger.
This.

Jeg vil gerne spille lidt (computerspil, that is) en gang i mellem, og allerhelst samtidig med jeg flader ud på sofaen. Hardware skal bare være der, og virke, uden jeg skal vedligeholde det på nogen måde.
Gravatar #8 - Slettet Bruger [2486654757]
25. jul. 2015 16:18
Magten (7) skrev:
This.

Jeg vil gerne spille lidt (computerspil, that is) en gang i mellem, og allerhelst samtidig med jeg flader ud på sofaen. Hardware skal bare være der, og virke, uden jeg skal vedligeholde det på nogen måde.


Med dit job ville jeg heller ikke have lyst til at vedligeholde hardware/software/drivere/opdateringer i fritiden. :P
Gravatar #9 - Magten
25. jul. 2015 16:39
Har heldigvis bevæget mig væk fra klient opgaver, så det er kun på interesse niveau ;)

Har dog altid hadet hardware og drivere. Det har kostet så mange timer fyldt med frustration, og det er mit liv sgu for kort til :)
Gravatar #10 - CBM
26. jul. 2015 07:12
#4
konsoller har mange fordele, udover de som allerede nævnt, er no hassle, så har de også den fordel at man ikke skal ud at købe ny hardware konstant... det betyder også at der bliver smidt mindre
elektronik affald ud end ellers...samt... et spilfirma ved 100% hvilken hardware de skal kode op imod når de frigiver spil til en bestemt konsol....

at spil firmaerne så er blevet til en flok dovne banditter som så bare mere eller mindre porterer en tilfældig gammel konsol version (med et mere eller mindre random lavt teknisk niveau) af deres spil mere eller mindre direkte til PC, er så en anden snak

konsollerne er ikke direkte ansvarlige for at mange spil firmaer er en flok dovne fjolser.
Gravatar #11 - Clauzii
26. jul. 2015 09:58
CBM (10) skrev:
så har de også den fordel at man ikke skal ud at købe ny hardware konstant... det betyder også at der bliver smidt mindre
elektronik affald ud end ellers


That ^
Gravatar #12 - terracide
28. jul. 2015 10:42
No hassle?
lol

http://www.ign.com/wikis/xbox-one/Xbox_One_Update_...

Konsoller i dag er små dværg-PCere...de har samme issue og ingen fordele (med mindre man er bumset teen og til FIFA).

Der er spil som udelukkende laves til PC, fordi INGEN konsol har hardware til at kunne lege med.
Spil der er låst til konsoller er det ikke fordi PC'en ikke kna køre dem.
Men fordi børn skal holdes fast på deres platfrom via "exclusives"...

Gravatar #13 - XorpiZ
28. jul. 2015 10:45
"no hassle?
lol"

Og linker så til en artikel, der rammer et fåtal af brugere.

Jeg tænker der er større chance for at hedde Henrik og kunne li' lort end at få en konsol med software-problemer.
Gravatar #14 - terracide
28. jul. 2015 10:48
Det var det første link...jeg tænker du må være målgruppen for en "box hvor man ikke skal tænkte" ;)
Gravatar #15 - XorpiZ
28. jul. 2015 10:51
terracide (14) skrev:
Det var det første link...jeg tænker du må være målgruppen for en "box hvor man ikke skal tænkte" ;)


Det er ikke mig, der har problemer med forståelsen, bassemand.

Men ellers har du ret. Jeg har faktisk overvejet at købe en XB1 eller en PS4. Ikke for at spille på den, men bare for at tvinge endnu flere spilfirmaer til at følge mantraet "Consoles first, PC second" og se dig få endnu en hjerneblødning.
Gravatar #16 - terracide
28. jul. 2015 10:57
#15:
Får næppe en hjerneblødning over det da de spiller jeg spiller mest, kun er lavet til PC (konsoller har ikke hardware til at kunne trække dem)...livet er for kort til konsol-spil ;)

Gravatar #17 - XorpiZ
28. jul. 2015 11:12
Jeg får Bohemia til at gøre ARMA 3 til en XB1 exclusive.
Gravatar #18 - Magten
28. jul. 2015 12:25
terracide (12) skrev:
No hassle?
lol

http://www.ign.com/wikis/xbox-one/Xbox_One_Update_...

Konsoller i dag er små dværg-PCere...de har samme issue og ingen fordele (med mindre man er bumset teen og til FIFA).

Der er spil som udelukkende laves til PC, fordi INGEN konsol har hardware til at kunne lege med.
Spil der er låst til konsoller er det ikke fordi PC'en ikke kna køre dem.
Men fordi børn skal holdes fast på deres platfrom via "exclusives"...
Hehe, lidt problemer med en opdatering, kontra drivere til grafikkort mm. Jeg er ikke i tvivl, det bliver konsollen.

Jeg er hverken teen eller til FIFA.. Jeg spiller lidt COD og lidt mere Forza, det er ca det. Tror jeg har spillet 40 timer sammenlagt, siden jeg købte den tilbage i januar, var det vist. Det gør så ikke så meget, for den har kun kostet 3300 kr, og så er den også blevet mit mediecenter.
Gravatar #19 - Geekalot
28. jul. 2015 13:01
#10 Nej man skal ikke ud og opgradere hardware hele tiden ved konsoller. Du skal plot købe en ny konsol hver andet år. Så ved da ikke om det er en fordel:) foretrækker nu helt klar pc selv.
Gravatar #20 - Clauzii
28. jul. 2015 18:39
Geekalot (19) skrev:
Du skal plot købe en ny konsol hver andet år.


Arhhh, hver 4. til 5. år :)
Gravatar #21 - CBM
29. jul. 2015 17:08
#19
som #20 siger er det nu mere omkring hvert 4. til 5. år

konsollerne minder mig om Amiga tiden hvor hardware forblev relevant i længere tid
Gravatar #22 - terracide
30. jul. 2015 06:34
Xbox 360: Nov 2002
Xbox One: Nov 2013

Det giver 9 år år stagnation.

Dertil kommer at i 2002 brugte konsollerne næsten high-end GPU's (Min PC fra 2002 havde bedre specs end begge konsollerne, men det var ikke normen,)

I dag....bruger begge konsoller low-end CPU's med IGP's...

De er ved launch allerede længere bagud end konsollerne nogensinde har været før.

Hyg jer med low-end 2015 performance de næste 8 år ;)
Gravatar #23 - Magten
30. jul. 2015 07:53
terracide (22) skrev:
Hyg jer med low-end 2015 performance de næste 8 år ;)
Er det virkelig fordi du ikke forstår hvad der bliver sagt, at du fortsætter i det spor?

Fuck performance, fuck grafik.. Bare jeg kan spille de spil der er til konsollen, så er jeg glad.
Gravatar #24 - XorpiZ
30. jul. 2015 09:19
Magten (23) skrev:
Fuck performance, fuck grafik.. Bare jeg kan spille de spil der er til konsollen, så er jeg glad.


konsol-n00b ;)

Nej, seriøst. Jeg troede PC-masterrace fænomenet var begrænset til teenagere. Det var det åbenbart ikke.
Gravatar #25 - Geekalot
30. jul. 2015 10:21
Ved ikke, tror ikke det er dyrere at have en pc frem for en konsol. Opgradere min for 7-8 år siden, først nu jeg syntes jeg trænger til nyt motherboard, cpu og ram. Det render slevfølgelig også op, men man kan jo sige man har sprunget en konsol gen over. Så det er vel ved at være samme prislag ca. tror jeg.
Men der er spil der bare er federe til konsol en pc, men det er der dælme også omvendt :)
Gravatar #26 - terracide
30. jul. 2015 10:28
Jeg har en Pc hvor hovedparten af stumeprne er fra 2008.
CPU, GPU og SSD er det eneste "nye" hardware den har fået i sig.

Mobo, RAM, lydkort, NIC etc...alt sammen fra 2008.
Lad nu være med at gøre ting mere bevsærlige end de er...at det er let er ikke nogen undskylning for 30 FPS i 900p uden AA...
Gravatar #27 - Magten
30. jul. 2015 13:41
Jeg forstod FPS i den sidste sætning.. Det viser vel meget godt hvor lige gyldigt det er for mig.
Gravatar #28 - Clauzii
30. jul. 2015 14:53
#26
Synes ellers at huske, at du købte en ny 'spand' for et/to år siden og 'pap'-datteren så skulle have den gamle??
Gravatar #29 - terracide
3. aug. 2015 06:42
Clauzii (28) skrev:
#26
Synes ellers at huske, at du købte en ny 'spand' for et/to år siden og 'pap'-datteren så skulle have den gamle??


Det var en PC til poden, der kunne holde indtil hun arver denne.
Den her spand overgår til hende ved Skylake-E/Pascal release ca. hivlket lader til at falde godt sammen med hendes non-firmation.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login