mboost-dp1

Hård kritik af Danmark


Gå til bund
Gravatar #2 - OxxY
20. nov. 2014 18:18
Det er jo svært at være uening i.
Gravatar #3 - CBM
21. nov. 2014 07:30
Desværre ja. Jeg ville ønske der var langt flere ideologiske og ambitiøse
politikere

men i stedet for har vi blot en kæmpe stor samling af levebrøds politikere som ikke har andet i hovedet end at smøre klister på bagen....

Enkelte politikere kæmper så for at gennemføre idiotiske projekter som intet formål har udover at den enkelte politiker får "sat sit mærke"
Gravatar #4 - gramps
21. nov. 2014 09:41
Chefen for Google Danmark er nu, ifølge Terracide, en nassende klaphat. Tænk at han formaster sig til at foreslå bredbånd til alle i hele landet, og så på statens regning! Har han ikke fulgt med herinde?!
Gravatar #5 - Ronson ⅍
21. nov. 2014 15:31
Hvad med om han stillede op i stedet for at brokke sig?
Gravatar #7 - arne_v
21. nov. 2014 18:41
#4

Han har en generel pointe omkring lavt versus højt ambitionsniveau.

Og så vælger han et eksempel, som hvis det blev virkelighed vill give Google nye forretningsmuligheder (Google Fiber).

Det er jo at kombinere god politik og god forretning.

:-)
Gravatar #8 - arne_v
21. nov. 2014 18:43
#4 & 7

Iøvrigt så er jeg meget skeptisk overfor ideen om at internet forbindelser skal betales via skatten og ikke af forbrugeren af ydelsen.
Gravatar #9 - gramps
22. nov. 2014 10:35
#8
Jeg vil give ham ret så langt at infrastrukturen sagtens kunne leveres af det (diffuse) offentlige. Helst fiber, men så længe der kan leveres over 100 Mbit til alle, så er det fint. Selve tjenesten skulle så være på private hænder, hvor staten skulle have et leveringsansvar på mindste tjeneste til en (for) høj pris. Ikke helt ulig hvordan elnettet i dag er skruet sammen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login