mboost-dp1

Do Men Suck at Friendship?


Gå til bund
Gravatar #2 - XorpiZ
23. apr. 2014 09:42
Der er nogle gode pointer. Jeg tror det er en kvindeting at kunne sidde i fire timer og bare snakke.

Når jeg mødes med mine venner skal der helst foregå et eller andet. FIFA, LOL, en bytur, ishockey, fodbold - et eller andet.
Gravatar #3 - snesman
23. apr. 2014 09:56
Jeg hader at snakke længe med nogen medmindre det er intetsigende overfladisk lol-snak. Og involverer øl og/eller hash. Så nok ikke så livsforlængende for mig.
Gravatar #4 - OxxY
23. apr. 2014 13:49
XorpiZ (2) skrev:
Der er nogle gode pointer. Jeg tror det er en kvindeting at kunne sidde i fire timer og bare snakke.


Få en flok mænd med samme hobby sammen. Der er fanme mange der kan snakke i timevis om fodbold eller biler f.eks. (ikke at jeg forstår det).

Gravatar #5 - XorpiZ
23. apr. 2014 13:52
OxxY (4) skrev:
Få en flok mænd med samme hobby sammen. Der er fanme mange der kan snakke i timevis om fodbold eller biler f.eks. (ikke at jeg forstår det).


Jojo, det er vi helt enige om - men jeg tænkte nu også mere, hvis man bare skulle sidde og snakke om alt og ingenting.
Gravatar #6 - Hængerøven
23. apr. 2014 14:57
Fedt...

En artikel der vil komme og fortælle mig hvad et rigtigt venskab er...

Man skal satme ud og lede længe og grundigt for at finde en mere ligegyldig artikel.
Gravatar #7 - BurningShadow
23. apr. 2014 16:39
Så når en kvinde friend-zoner en mand, så er det i virkeligheden et forsøg på at sikre ham et langt liv?
Gravatar #8 - Magten
24. apr. 2014 09:22
#6
Jeg læste den nu ikke sådan men nærmere som at vi grundlæggende bare er forskellige.

XorpiZ (2) skrev:

Når jeg mødes med mine venner skal der helst foregå et eller andet. FIFA, LOL, en bytur, ishockey, fodbold - et eller andet.
Helt enig, der skal være et formål udover bare at sidde og snakke.. Ellers kommer jeg hurtigt til at sidde og kede mig :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login