mboost-dp1

Windows ME nedlukningsproblemer


Gå til bund
Gravatar #1 - Yasw
26. maj 2001 22:06
Windows ME nedlukningsproblemerJeg har lige fået ny PC, og det var desværre med Windows ME. Men det må man vel leve med... Og problemerne er der med det samme. Når jeg vil lukke den ned kommer der bare en blå skærm med en masse tal og jeg kan ikke gøre noget. Den er helt låst og bliver derfor nødt til at slukke manuelt på stikkontakten. Det er jo typisk Microsoft. Håber nogen kan hjælpe mig :-)
Gravatar #2 - sorenlyder
27. maj 2001 10:52
throw it outsmid winME ud og installer win2000.... jeg ved ikke lige hvorfor den gør det der...
Gravatar #3 - JoP...
28. maj 2001 06:54
Kender det godt... :-)...jeg havde nøjagtig det samme problem + 1000 andre med ME... Jeg installerede W2K og vupti, aldrig har jeg haft en bedre computer.. Pøj pøj med det.. :-)=
Gravatar #4 - PlattFuss6.7
28. maj 2001 07:43
win meinternet explorer er mere opetativ system end win me og 9x (sikkert osse win xp) næ nej win 2k rykker
Gravatar #5 - Gandalf
13. jun. 2001 13:34
Windows 2000!Installerer win2k!
Gravatar #6 - DarkBorg
20. jun. 2001 19:57
hehe lolEller 98 (*dukker sig*)
Gravatar #7 - BIO--DK
24. sep. 2001 14:10
Min nabo havde det samme problem. Jeg går ud fra at du har et grifikkort med Nvidia chip ( TNT, Geeforce osv ) I Win-ME skal man ikke bruge grafikkortets egne drivere. Brug i stedet Nvidias Detonator driver, så lukker den fint.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login