mboost-dp1

ny spille PC med skærm samt mus og tastatur


Gå til bund
Gravatar #1 - guds skovl
27. apr. 2015 01:13
Hej Newz :)
Jeg går med tanker om at købe mig en ny spille maskine, da jeg savner noget PC gaming. Min PS4 er hyggelig, men den er nu mest til Mortal Kombat med vennerne og den sporadiske omgang Need For Speed :)

Jeg gider ikke samle selv, jeg er simpelthen for doven og interessen og min hardware viden er der heller ikke længere. (sidst jeg samlede en pc var med en athlon 64)
Som overskriften siger skal jeg bruge PC med skærm, mus og tastatur.

Jeg vil gerne spille nyere spil, men om det er på High eller Ultra High er mig lidt ligemeget, jeg vil ha det der er bedst til prisen.

Jeg har fundet disse 2 tilbud hos Topdata, umiddelbart er eneste forskel graffikkortet.

http://topdata.dk/product.asp?product=10135

http://topdata.dk/product.asp?product=10159

Er den dyre merprisen værd?

På forhånd tak :)
Gravatar #2 - mvoigt27
27. apr. 2015 04:34
Den eneste forskel er graffikkortet, prisforskellen er 1100 kr på de to maskiner, det er også prisforskellen på de to graffikkort hvis du køber dem i butikkerne, så prisforskellen er rimelig, jeg vil mene du skal købe maskine nummer 2, den har 4 gb på graffikkortet modsat maskine et som har 2gb, samt kortet er hurtigere i maskine nummer 2 og lidt mere fremtidssikret med de 4gb......

Ps, strømforsyningen i maskine 2 er også en del bedre, og er egentlig produceret ad Seasonic, som er meget respekteret og laver indmad til mange af de store navne....
Gravatar #3 - guds skovl
27. apr. 2015 13:06
Jeg hælder også mest til den dyre, man kommer jo nok ikk udenom at den er bedre, og 1111 kr virker ikke vanvittig dyrt :)

Jeg synes i øvrigt det virker som et ret godt tilbud, især når det er inkl. skærm, de andre steder jeg har kigget rundt, er sku dyrere og uden skærm og tilbehør
Gravatar #4 - XorpiZ
27. apr. 2015 13:11
Jeg ville også gå efter 970'eren. Det er et væsentligt bedre kort.
Gravatar #5 - mvoigt27
27. apr. 2015 13:13
Det var så lidt :)
Gravatar #6 - guds skovl
29. apr. 2015 20:50
Jeg har lige et tillægsspørgsmål :)


SSD, er det noget værd i gaming? jeg er komplet ligeglad med hurtigere opstartstid da jeg bare kan lave en kop kaffe eller noget, mens den starter op. Men performance i spil, giver det noget der? :)
Gravatar #7 - XorpiZ
30. apr. 2015 04:55
Lidt kortere load-tider, måske, men ikke noget du ikke kan undvære er min påstand
Gravatar #8 - guds skovl
30. apr. 2015 12:59
Fedt takker, så kan jeg da spare de penge :) ender i øvrigt med at købe en af deres silent PC's i stedet, da jeg har fået fat i en skærm :) og så er de sku også pænere :)
Gravatar #9 - XorpiZ
30. apr. 2015 13:13
Den skal du nok blive glad for! Og ja, enig. De er væsentligt pænere :D
Gravatar #10 - guds skovl
30. apr. 2015 13:31
Jah, jeg er sku blevet for gammel til alt det med lys og vindue i siden og hva ved jeg :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login