mboost-dp1

Windows XP Status Bar Addon


Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
11. mar. 2010 20:37
Hej Newz.

Findes der et Status Bar agtigt addon til XP. Jeg tænker på en slags loading bar hvor jeg selv kan styre hvor langt den er kommet, bare for at holde styr på en opsparing jeg er i gang med. Jeg brguer Google Desktop, så måske nogen kender et lignende addon til det?

Ville være fedt hvis nogen kendte sådan et addon :D
Gravatar #2 - Imperial
12. mar. 2010 20:28
BUMP!

Ingen som kender noget lignende? : (
Gravatar #3 - tazimn
13. mar. 2010 17:01
Jeg kan programmere et addon til dig..
Men så har du ingen opsparing at holde styr på.. :D
Gravatar #4 - Coney
13. mar. 2010 17:12
Virker da som det vildeste spild af resourcer at have det kørende:) Var det ikke nemmere bare at lave et regneark ligesom alle andre? Jeg mener, har du virkelig behov for at kunne se på det hele tiden?? I så fald så bare lav en graf over det i regnearket og sæt det til dit wallpaper:P
Gravatar #5 - Imperial
15. mar. 2010 09:21
Coney (4) skrev:
Virker da som det vildeste spild af resourcer at have det kørende:) Var det ikke nemmere bare at lave et regneark ligesom alle andre? Jeg mener, har du virkelig behov for at kunne se på det hele tiden?? I så fald så bare lav en graf over det i regnearket og sæt det til dit wallpaper:P


Tjo, men jeg har bare lyst til at have sådan et fixt lille program :D Men hvis det ikke findes så finder jeg bare på noget andet :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login