mboost-dp1

Windows 7 "Docking Bar"


Gå til bund
Gravatar #1 - BjarniM
18. feb. 2010 21:56
Jeg var i dag inde i en computerbutik, hvor jeg legede lidt med en PC, der havde Windows 7 Home Premium installeret.

Selv kører jeg med Windows 7 Pro, og jeg lagde mærke til, at maskinen i butikken havde en "Docking Bar" øverst på skrivebordet, noget der mindede lidt om Apples Docking Bar, sum jeg ikke har set i Pro-versionen af Windows 7.

Jeg har prøvet at lede på nettet, men kan ikke finde den som download til Windows 7 Pro. Er der nogen, der ved, hvor/om den findes som supplerende download til Pro-udgaven?
Gravatar #2 - Systran
18. feb. 2010 22:12
Det er ikke sikkert, det har været Windows' værk. Nogle producenter (Dell f.eks.) har deres "egen" dock, som de kan finde på at implementere i deres computere.
Gravatar #3 - DarX
18. feb. 2010 22:16
Tjo.. Tror ikke det har været standard..

Hvis du vil have en dock til windows så prøv RocketDock: http://rocketdock.com/
Gravatar #4 - BjarniM
18. feb. 2010 22:30
Ok, tak for hjælpen :)

#2: Ganske rigtigt, som du sagde - det er et eller andet, Dell selv er kommet med.

#3: Jeg prøver den der RocketDock, den ser lovende ud i hvert fald, og har (efter lidt googling) et bedre ry end Dell's Dell Dock.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login