mboost-dp1

Win7 - RC til retail


Gå til bund
Gravatar #1 - JesperZ
22. jan. 2010 17:14
Jeg har kørt med RC udgaven af Windows 7 siden august 2009 og har nu købt Windows 7 Home Premium (Full Retail). Jeg så helst at jeg kan opgradere RC'en ligesom man kan gøre det når man opgraderer fra Vista til 7, hvor alle programmer og filer er bibeholdt, men jeg ved ikke om dette er muligt fra RC-udgaven?

Jeg har søgt lidt på Google og jeg kan kun finde svar på spørgsmålet om man kan opgradere fra RC-udgaven med en Win7 Upgrade pakke, hvilket logisk nok ikke er muligt. Jeg kan dog ikke finde ud af om det er muligt med den fulde udgave som jeg jo har købt. Så jeg tænkte at der nok var nogen herinde der har prøvet og kan svare på mit spørgsmål..?

På forhånd tak :)
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
22. jan. 2010 17:16
Nej du kan ikke opgradere fra RC eller beta.
Det kræver en komplet reinstallation.
Gravatar #3 - Josso
22. jan. 2010 17:21
Det er muligt, hvis man har mod på at redigere i ISO'en.

IntoWindows.com har en guide om hvordan det skal gøres.

Det er absolut ikke anbefalelsesværdigt, men det kan lade sige gøre.
Gravatar #4 - JesperZ
22. jan. 2010 17:48
#3 Cool.. Jeg kigger på det og vurderer om det er det værd :)
Takker
Gravatar #5 - JesperZ
23. jan. 2010 01:41
Er der nogen der rent faktisk har prøvet det der bliver beskrevet i linket i #3, og kan sige om de har oplevet nogle problemer?

Jeg synes nemlig det lyder meget interessant, men på samme tid lyder det også som om man leger russisk roulette med sit OS, selvom jeg dog ikke har læst nogle skræk historier endnu.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login