mboost-dp1

SWF to PDF converter


Gå til bund
Gravatar #1 - padwan
13. feb. 2010 12:57
To problemer:
1)Jeg har ledt efter et sådant program et stykke tid nu og kan simpelthen ikke finde det jeg mangler.

Jeg har en e-book i SWF format dvs hver frame er en side i bogen. Og jeg vil gerne printe det ud. Jeg har haft gang i en SWF to GIF converter, men kvaliteten bliver vildt dårlig, så jeg har brug for at konvertere til et tekstprogram.

Altså en SWF to PDF eller WORD converter, hvor jeg kan tilføje en masse filer på en gang og så konverterer.

2) Er der en måde i flash movie player (eller en anden player der kan åbne SWF filer) hvor man kan sætte den til 200% zoom standard. For i øjeblikket bliver jeg nødt til for hver frame at zoome for at kunne læse teksten.

Håber der er nogen der kan hjælpe,
Mvh
Gravatar #2 - myplacedk
13. feb. 2010 14:48
padwan (1) skrev:
Er der en måde i flash movie player (eller en anden player der kan åbne SWF filer) hvor man kan sætte den til 200% zoom standard.

Brug browserens zoomfunktion. Virker i hvert fald fint er i Chrome. (Dvs. jeg får større opløsning i vektor-grafikken.)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login