mboost-dp1

Spil blev købt 144 gange. Downloadet over 50000 gange


Gå til bund
Gravatar #1 - Hængerøven
27. aug. 2013 21:16
http://www.joystiq.com/2013/08/24/indie-game-gentl...

Som jeg før har prøvet at give udtryk for, så synes jeg man som "Pirat" skal passe på med at retfærdiggøre sig ud fra den ide, at der ikke bliver givet mindre penge til industrien.


Jeg ser dette som en skræk eksempel på hvordan kulturen kan være en fare for de mindre udviklere.
Gravatar #2 - dub
27. aug. 2013 22:07
Hængerøven (1) skrev:
Jeg ser dette som en skræk eksempel på hvordan kulturen kan være en fare for de mindre udviklere.


Det kan også være et skræk eksemple på folk der ikke ved hvordan de skal pris sætte deres spil. $5 og man skal overtale en anden person til også at betale $5 er en høj pris for et spil.
Hvis det at starte et spil var et in-app køb så kun en person skulle betale tror jeg ville være bedre. Det kunne skabe noget viral spreding eg. 'Det spil vi spillede var super sjovt, hvis jeg vil spille det med andre folk så skal jeg bare købe den her in-app ting' istedet for 'Det kunne være sjovt at spille det her spil, men Torben-modsat vil aldrig betale $5 for prøve at spille det'

Så selv om jeg gerne ville pege finger af alle Android folk og råbe pirat så tror jeg ikke dette eksempel er særlig beskrivende
Gravatar #3 - Zombie Steve Jobs
27. aug. 2013 22:16
Rusland/Kina, kendt for deres respekt for copyright og stram lovgivning for kopivarer.
Gravatar #4 - Slettet Bruger [1551912212]
28. aug. 2013 04:32
Udvikleren må da være glad for at hans værk er blevet spredt og nyt af så mange.
Gravatar #5 - Hængerøven
28. aug. 2013 12:03
SlettetBruger (4) skrev:
Udvikleren må da være glad for at hans værk er blevet spredt og nyt af så mange.


Det kommer vel an på om udvikleren gerne vil tjene penge så han kan få mad på sit bord.


dub (2) skrev:
Så selv om jeg gerne ville pege finger af alle Android folk og råbe pirat så tror jeg ikke dette eksempel er særlig beskrivende


Det var nu hellere ikke helt hensigten.
Gravatar #6 - apkat
28. aug. 2013 14:41
Nu får de da omtale pga piraterne. Touché
Gravatar #7 - Hængerøven
28. aug. 2013 15:04
apkat (6) skrev:
Nu får de da omtale pga piraterne. Touché


Hør, du klarede dig skide godt på arbejdet i dag, men jeg vil ikke lige betale dig, så det er vel godt nok med at jeg lige snakker godt om dig nede i byen?

Gravatar #8 - apkat
29. aug. 2013 14:29
Hængerøven (7) skrev:
Hør, du klarede dig skide godt på arbejdet i dag, men jeg vil ikke lige betale dig, så det er vel godt nok med at jeg lige snakker godt om dig nede i byen?
Jeg troede det var sådan alle kreative mennesker blev betalt.
Gravatar #9 - Zombie Steve Jobs
29. aug. 2013 14:46
apkat (8) skrev:
Jeg troede det var sådan alle kreative mennesker blev betalt.


yepp, det er det også.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login