mboost-dp1

Søger program til træningsplanlægning


Gå til bund
Gravatar #1 - Don Karnage
26. jan. 2011 14:11
Her kommer en lille forespørgsel.
Er der nogle som kender til et program der kan hjælpe med træningsplanlægning. Her tænker jeg ikke på træningsprogrammer i den gængse forstand, men på en egentlig eventplanner, hvor folk kan markere om hvorvidt de kommer til træning eller ej. F.eks. et fodboldhold hvor træneren er interesseret i at vide hvor mange der kommer til træning. Findes der noget der er bygget/skrevet/designet til dette som I kender til?

Det vigtige er egentligt at mange af brugerne ikke er IT-hajer, så brugerfladen må meget gerne være simpel uden alt for meget lir. Perfekt ville der være om man kunne koble det til login på klubbens hjemmeside, så kravet ikke bliver at alle skal have et login til en ekstern side. Jeg har set doodle.com og det er klart en mulighed. Det var mere om der var andre mere specifikke alternativer.
Gravatar #2 - markjensen
26. jan. 2011 14:17
Jeg kender ikke nogle af dem på listen (andet end doodle), men måske kan du finde noget her?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login