mboost-dp1

Skift mellem ATI og Intel gfx


Gå til bund
Gravatar #1 - Stevns
24. feb. 2012 09:49
Hey!
I går fik jeg langt om længe min Sony Vaio VPCSB3C5E. Men det har givet mig lidt problemer da jeg geninstallerede windows. Det kniber med at få "stamina" og "speed" mode til at virke. Jeg har prøvet at installere alt hvad jeg kan finde på sony's hjemmeside under drivers og utilities, men uden held. Jeg er ikke i tvivl om at det kræver noget fancy sony software før at knappen der sidder over tastaturet virker, men det burde vel også kunne gøres i driveren et sted? Er der nogen som har nogen idé om hvad der lige er galt? jeg har prøvet at google alt, men der kommer ikke rigtigt noget brugbart.. På forhånd tak :)
Gravatar #2 - Daniel-Dane
24. feb. 2012 09:53
Fulgte der en skive med computeren? Jeg har oplevet, at nye versioner af sådan noget software ikke virker.

Also, hvis du har gendannet til fabriksindstillinger, plejer producentens software at ligge klar.
Gravatar #3 - Stevns
24. feb. 2012 10:12
Nej der fulgte ikke noget med :)
Har jeg ikke rigtigt mulighed for, da jeg pillede HDD'en ud og smed en SSD i med det samme. Så jeg bliver nød til at have en ny installation af windows. Og ville gerne slippe for så meget bloatware som muligt :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login