mboost-dp1

Shapeshifter - ret nice clipboard manager!


Gå til bund
Gravatar #1 - Mathy
11. aug. 2010 02:39
Har udviklet en clipboard manager.

Synes lige i skal give den et forsøg.

Der er en blog der har skrevet et review af den her:

http://www.technospot.net/blogs/smart-clipboard-ma...
Gravatar #2 - illishar
11. aug. 2010 06:58
Interessant, men jeg må nok indrømme at jeg synes, det hører lidt ind under bloat. Personligt ville jeg være tilfreds nok, hvis bare ctrl+shift+v virkede i nogle flere programmer.

(ctrl+shift+v er den der "bladrer" i ens clipboard, hvis programmet da ellers understøtter det.)
Gravatar #3 - onetreehell
11. aug. 2010 07:07
Source?
Gravatar #4 - Mathy
11. aug. 2010 11:49
illishar (2) skrev:
Interessant, men jeg må nok indrømme at jeg synes, det hører lidt ind under bloat. Personligt ville jeg være tilfreds nok, hvis bare ctrl+shift+v virkede i nogle flere programmer.

(ctrl+shift+v er den der "bladrer" i ens clipboard, hvis programmet da ellers understøtter det.)

Jeg synes nu muse-hjulet eller tastaturpilene er nice :)


onetreehell (3) skrev:
Source?

Hvad mener du med source?
Gravatar #5 - onetreehell
11. aug. 2010 14:45
#4
Om man må få lov til at se kildeteksten, selvfølgelig! :)
Gravatar #6 - Mathy
11. aug. 2010 17:52
Kildeteksten som i kildekoden til programmet? Nej. :D
Gravatar #7 - onetreehell
11. aug. 2010 18:15
Hvorfor ikke? :o
Gravatar #8 - Mathy
11. aug. 2010 22:24
Fordi vi ikke er tilhængere af open-source. Vi mener ikke, at det er en god idé hvis man er en mindre virksomhed uden for mange ressourcer. Derudover mener vi også at programmet er "for godt" til at skulle deles. Vi har brugt mange måneder på at udvikle det.
Gravatar #9 - holmen
11. aug. 2010 23:02
Men gratis reklame er fedt nok? Ikke at jeg skal være hellig og frelst, arrrgh, mere fordi jeg ikke har andet at lave, og min penis er for øm til onanere igen-igen-igen i dag (ja, klokken er 01:01).
Men man kan faktisk købe reklameplads her på newz.
Gravatar #10 - onetreehell
12. aug. 2010 07:00
#8
Okay. Jeg kan godt forstå at I ikke vil dele kildekoden. Men det eneste du/I har gjort ind til videre i denne tråd er at prøve at få gratis reklame. Så herfra får du lige en flamebait til samtlige af dine indlæg

Og så vil jeg gøre ligesom #9 siger, at købe reklameplads på newz.dk hvis jeg har brug for lidt reklame.

Hej!
Gravatar #11 - Mathy
13. aug. 2010 07:18
Det var nu egentlig bare for at få ordenlig feedback, i en direkte målgruppe (forhåbentlig lidt mere nørdede personer), da programmet ikke er helt færdigt.

Havde lidt håbet på at kunne invitere nogle folk til min public testers group på Skype.

Måske har i ret. Er der nogen måde hvorpå jeg kan slette denne topic igen?
Gravatar #12 - Mathy
13. aug. 2010 07:23
Har nu kontaktet en Newz administrator for at få posten slettet.

By the way, hvorfor ville jeg søge gratis reklame til et produkt der er fuldt ud gratis til alle at downloade?
Gravatar #13 - illishar
13. aug. 2010 07:46
Mathy (12) skrev:
By the way, hvorfor ville jeg søge gratis reklame til et produkt der er fuldt ud gratis til alle at downloade


Bare fordi et stykke software er gratis at downloade/benytte, så betyder det ikke at man ikke kan tjene penge og drive forretning på det. Måden man tjener penge på, er ofte via reklamer. Det er derfor ret dobbeltmoralsk at søge at få gratis reklame, til et (måske) reklame/omtale finansieret produkt.


Mathy (11) skrev:
Det var nu egentlig bare for at få ordenlig feedback, i en direkte målgruppe (forhåbentlig lidt mere nørdede personer), da programmet ikke er helt færdigt.


Det skulle du nok bare have meldt ud, i stedet for så.
Gravatar #14 - Mathy
13. aug. 2010 20:34
illishar (13) skrev:
Bare fordi et stykke software er gratis at downloade/benytte, så betyder det ikke at man ikke kan tjene penge og drive forretning på det. Måden man tjener penge på, er ofte via reklamer. Det er derfor ret dobbeltmoralsk at søge at få gratis reklame, til et (måske) reklame/omtale finansieret produkt.

Ja, okay. Det var dog ikke hensigten.

illishar (13) skrev:
Mathy (11) skrev:
Det var nu egentlig bare for at få ordenlig feedback, i en direkte målgruppe (forhåbentlig lidt mere nørdede personer), da programmet ikke er helt færdigt.


Det skulle du nok bare have meldt ud, i stedet for så.

Det skulle jeg nok. Det var forkert af mig.

Wow, lige meget hvad man skriver får man markeret sin post som "flamebait" - endda selv hvis man undskylder for det man har gjort.

Det er nok sidste gang jeg bruger forummet på Newz - det er nok også det bedste. Kan slet ikke finde ud af at overholde reglerne åbenbart.
Gravatar #15 - zin
16. aug. 2010 09:35
#14: Det er bare MZ og et par stykker der headhunter. :-P
De fleste af os er langt værre, men gider ikke spændere tiden. ;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login