mboost-dp1

Nodeskrivningsprogram, hvilke er der?


Gå til bund
Gravatar #1 - Romkugle
28. okt. 2008 17:05
Hej, jeg sidder og mangler et gratis program til at skrive noder med, hvis ikke det er muligt at finde en gratis, så kom med det alligevel.. :)

På forhånd tak:)
Gravatar #2 - cazotaro
28. okt. 2008 18:36
Har selv samme 'problem', men openoffice findes da som gratis skriveprogram, ville dog være fedt hvis nogen kender noget i stil med det der er med Office 2007. Jeg så en af mine venner bruge det, og det så ret godt ud, han var vist også ganske tilfreds med det.
Gravatar #3 - dkbooster
28. okt. 2008 19:05
#2 Jeg er ret sikker på at romkugle gerne vil skrive NODER ikke NOTER ;)

Jeg har selv brugt Notewhorthy som imo gør det ret godt - man kan downloade en shareware version, så man kan prøve det, inden man køber...
Gravatar #4 - Romkugle
28. okt. 2008 19:15
Ok, er der ikke nogen gratis?:) (min økonomi kan sammelignes med en gammel mands røvhul)
Gravatar #5 - Lss_1405
28. okt. 2008 19:19
Hr. Møllers røvhul?
Gravatar #6 - MiniatureZeus
28. okt. 2008 19:23
Hvis nu røvhullet har tilhørt en succesrig gigolo, så kan det jo være mange penge værd.. hmmm :P
Gravatar #7 - Jakob Jakobsen
28. okt. 2008 19:56
Jeg har brugt Noteworthy Composer for et stykke tid siden.
Det er vist et af de mest brugte programmer for professionelle.

Hmm... kan se at det ikke var det program jeg mente alligevel, men det ser ud som om det kan bruges.
Gravatar #8 - engfeh
28. okt. 2008 20:40
En hurtig søgning i Synaptic gav følgende:
Denemo
Musescore
NtEd
Du kan selv se om du kan bruge et af dem.
Gravatar #9 - cazotaro
29. okt. 2008 16:36
Undskyld mit indlæg så, jeg vi sende en klage for at få mine skolepenge igen.. eller noget :b
Gravatar #10 - Romkugle
2. nov. 2008 13:51
bare iorden.. ;)
Gravatar #11 - TullejR
2. nov. 2008 13:54
Professionelle bruger som regel Sibelius, men det er små-dyrt.

Af gratis ting findes også et system til LaTeX, men det er vist ret kompliceret.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login