mboost-dp1

Netværks overvågnings program


Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
23. nov. 2009 22:15
Hey, er der nogen som kender til et gratis, simpelt og effektivt program til at overvåge hvilke programmer der kommunikerer ud på nettet fra computeren, og hvor hurtigt der kommunikeres..

det er et plus hvis man også fra dette program kan begrænse et andet programs kommunikationshastighed, både ind og ud!
Gravatar #2 - kinaholm
24. nov. 2009 07:43
jeg tror NetLimiter kan gøre det du søger - i al fald det med at se hvor meget data et program henter og derefter limite hastigheden.
Gravatar #3 - Qw_freak
24. nov. 2009 20:38
Det er bare ikke gratis1 :)
Gravatar #4 - kinaholm
24. nov. 2009 20:43
neej, det har du ret i - men så har du i al fald noget at søge efter ;)
Gravatar #5 - zin
24. nov. 2009 23:24
Jeg ledte i længere tid efter et program til omtalte features - jeg har aldrig fundet et brugbart alternativ. Beklager. :-(
Gravatar #6 - Killa
25. nov. 2009 01:05
qw_freak (3) skrev:
Det er bare ikke gratis1 :)


Monitor er gratis. Den kan dog ikke begrænse hastigheden.
Gravatar #7 - serpent
29. nov. 2009 01:01
hvis du forsøger at begrænse din sambos brug af torrents (bare et gæt :) så glemt det. kan ikke sådan lige lade sig gøre
Gravatar #8 - kinaholm
30. nov. 2009 05:18
#7 - jeg tror faktisk at trådstarter ved hvad han snakker om.. Han vil begrænse bandwidthen til et enkelt program, ikke en anden pc - havde det været dette, han ville, havde han nok skrevet og spurgt om en god måde at indføre QOS på - eller lign..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login