mboost-dp1

MiniDisk i Computeren????


Gå til bund
Gravatar #1 - Phi|
5. jun. 2001 11:43
MiniDisk i Computeren????Jeg har et stykke tid gaaet og leget med tanken om at man maaske kunne benytte sin MiniDisk som Floppydisk drev. Den fungere jo hurtigere end en floppydisk og saa er den ikke storrere men kan tage en hel del mere paa end en floppy. Er der nogen der ved om der er nogen som har provet at bruge en MiniDisk som Floppy, eller er der ved hvordan man kan gore det. Det kunne jo være ret fedt om man kunne bruge MD istedet for Floppy. Takker $-)
Gravatar #2 - Miklos
5. jun. 2001 14:56
NejDu kan ikke benytte Minidisc som data storage, da den jo er baseret på komprimering hvor der går data tabt. Du kan gemme lyd på den :)
Gravatar #3 - Phi|
7. jun. 2001 10:24
hmmm....Meget kedeligtMange tak det var egentlig bare lige det jeg ville vide. Det var ellers kedeligt at det ikke kunne lade sig gore, for havde det kunne lade sig gore saa var der jo nogle ting som var blevet meget nemmer. Men paa den anden side set saa var det vel allerede blevet lavet. :-)
Gravatar #4 - Yazum
19. okt. 2001 18:42
mm... jeg er rimelig sikker på at du ik kan få noget lagringsværk på pc'en med minidisc som medie, men hvis du lige vil vide det kan der være 135 mb data på en minidisc. Det eneste problem jeg kan se med at bruge minidisc som lagringsmedie er at det ik findes udstyr til det...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login