mboost-dp1

Live Mail/Pop 3.


Gå til bund
Gravatar #1 - Sømand61
10. apr. 2010 22:04
Hejsa. Er den lykkelige ejer af en Win 7. Alt ok bortset fra deres nye mailprogram. I gamledage - læs OE - kunne man nemt oprettet 4 til 5 konti uden problemer. Er det muligt i det nye Live Mail? Med lidt god vilje minder det meget om Outlook.
VH
L
Gravatar #2 - fe950
10. apr. 2010 22:37
Du kan stadigvæk oprette flere konti.
Gravatar #3 - Sømand61
10. apr. 2010 22:52
Tak for tippet.....har prøvet men kan ikke umiddelbart importere dem ? Kan du fortælle hvordan?
VH
L
Gravatar #4 - fe950
10. apr. 2010 23:17
Nu ved jeg jo ikke hvordan du har gjort, men jeg foreslår at du kigger på denne link (der er en enkelt popup, som dukker op undervejs)

http://www.vista4beginners.com/Migrate-from-Outloo...

Du skal i første omgang have eksporteret dine konti (*.iaf file format) fra OE til en mappe.

Og kan du i Windows Mail i menuen Funktioner > konti importere *iaf filerne en efter en.

Det samme gælder dine kontaktpersoner. Dvs. at du først eksportere kontakterne som en CSV fil og efterfølgende importere dem i Windows mail.
Gravatar #5 - Sømand61
11. apr. 2010 08:38
Tak ovennævnte er prøvet, det lykkedes med 1 adresse "iaf" dog kun halvt da den ikke vil sende. Adresserne lykkedes uden problemer.
Tak for tippet.
Gravatar #6 - fe950
11. apr. 2010 09:51
:) det undrer mig dog at du får problemer undervejs.
Jeg havde ingen problemer med at overføre mine 3 konti over på Windows Mail.
Måske er det nemmest bare at taste det hele ind i stedet for at importere!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login