mboost-dp1

Lejlighed udlejnings CMS


Gå til bund
Gravatar #1 - <3Thinkpads
28. jan. 2010 18:16
Halløj!

Af uransagelige årsager, har min monster spurgt om jeg vil lave en hjemmeside til hendes lejlighed i Australien. Da jeg er afhængig af at hun sørger for at fylde mit kagelager op med TimTams, kan jeg ikke sige nej.

Spørgsmål er nu; Nogle som kender et CMS som kan bruges?

Krav;
Billeder
Kalender (evt) hvor man kan se hvornår at det er booket - ikke nødvendigt, men rart!
Forespørgsels formular
Mulighed for at kunne lige ekstra sider (priser, området osv).
På engelsk (Hvis I har et dansk, så vil jeg nok kunne oversætte det til engelsk)
Evt. Mulighed for sprogvalg
Brugervenligt

Så, nogen herinde som kender noget som har stået i samme situation og kan komme et par gode fifs?
Gravatar #2 - Daniel-Dane
28. jan. 2010 18:23
Kan du ikke bare have en blog? Nogle af dem har kalender og mulighed for forside (hvor du har priser, etc.).

McNasty (1) skrev:
min monster
mit monster.

Hoho.
Gravatar #3 - <3Thinkpads
28. jan. 2010 19:17
Daniel-Dane (2) skrev:
Kan du ikke bare have en blog? Nogle af dem har kalender og mulighed for forside (hvor du har priser, etc.).


Jow, jeg har overvejet det. Men sagen er at jeg ikke gider at bøvle alt for meget med det, men jeg kan jo nok blive nød til det. Jeg håber på at der var en out-of-the-box løsning :/

Høhø monster, den så jeg ikke lige ;)
Gravatar #4 - dkbooster
28. jan. 2010 19:49
#1

Den optimale løsning:
Typo3 + Flatmanager

Det kræver dog at du gider sætte dig ind i typo3 - det er dog ikke så kompliceret som det rygtes... Efter at det er sat op kan alle finde ud af at holde det vedlige... :)

Den nemme løsning:
CMS made simple + reservation

Den nemme løsning idet CMS made simple er nemmere at sætte op end typo3, men måske knap enkel at ændre på layout mm.

Den dedikerede:
Php-Residence

CMS specifikt rettet mod hotel drift... Har ingen erfaring med det, men har hørt fra en bekendt der mener at der er flere hoteller + udlejningsfirmaer der bruger det...


Håber det er til lidt hjælp :)
Gravatar #5 - <3Thinkpads
28. jan. 2010 20:23
dkbooster (4) skrev:
Det kræver dog at du gider sætte dig ind i typo3 - det er dog ikke så kompliceret som det rygtes... Efter at det er sat op kan alle finde ud af at holde det vedlige... :)


Uhh perfekt, se det er noget som jeg kan bruge :) Det kigger jeg på :) Tak for hjælpen!
Gravatar #6 - dkbooster
28. jan. 2010 22:24
np!

Du skriver bare hvis du mangler hjælp til opsætning...
Gravatar #7 - vandfarve
29. jan. 2010 12:13
dkbooster (6) skrev:
np!

Du skriver bare hvis du mangler hjælp til opsætning...


Du kan evt. kræve én TimTam per indlæg i tråden og 5 per email, som du besvarer.
Gravatar #8 - <3Thinkpads
29. jan. 2010 13:01
vandfarve (7) skrev:
dkbooster (6) skrev:
np!

Du skriver bare hvis du mangler hjælp til opsætning...


Du kan evt. kræve én TimTam per indlæg i tråden og 5 per email, som du besvarer.


Det er jo 250kr pr indlæg eller 1250kr per mail! ;)
Gravatar #9 - vandfarve
29. jan. 2010 13:05
#8 Får du dem fløjet ind med NASA's rumfærger, eller hva'?!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login