mboost-dp1

lan-printer


Gå til bund
Gravatar #1 - cm
13. dec. 2001 19:30

jeg har en printer, netvaerkskabel, switch og driver.
hvad skal jeg goere, jeg har slettet alt p[ pcerne men kan ikke faa det til a virke
Gravatar #2 - cm
17. dec. 2001 21:05

Vi har fået alt til at virke vi mangler bare printeren
Help plz
Gravatar #3 - Polyvinylchlorid
18. dec. 2001 08:37
kan du pinge printeren ?
Gravatar #4 - PlattFuss6.7
19. dec. 2001 11:28
Polyvinylchlorid

Du kan ikke bare pinge printeren medmindre den er tilsluttet en printserver.
Gravatar #5 - Polyvinylchlorid
19. dec. 2001 12:00
well det kommer an på hvilken printer det er.....
Gravatar #6 - PlattFuss6.7
20. dec. 2001 07:28
Ja det er rigtgt men de printere har jo bare en indbygget printserver som f.eks. en hp Laserjet 4000 N ellaer andre har men det er stadig en printserver som man kan konfigurere med hp-jetdirect.
Gravatar #7 - Polyvinylchlorid
20. dec. 2001 09:12
stop nu med dine forklaringer det korte af det lange er at man kan pinge printere.
og eftersom manden der skrev inlægget ikke har taget sig tid til at skrive hvad han har tja så antager jeg at jeg ved et spørgsmål som jeg stillede der kunne skabe en reaktion fra hans side..
han har dog også selv skrevet lan-printer som overskrift så ud fra det er det let at antage at det er en netværksprinter....

man skal så bare tage højde for at når personing ikke kan sætte en printer op så ved han nok heller ikke hvad han har med at gøre osv osv osv ..

jeg har ikke sagt noget forkert ligemeget hvor meget hvor langt du trækker den.. jo længere du trækker den jo mere despotisk virker det jo også, ikke fordi jeg selv er fritaget for den slags men jeg er i det mindste klar over det... hvorvidt du selv er klar over det kan jeg umuligt vide, men jeg kan da i det mindste gøre dig opmærksom. vi er her vel for at hjælpe hinanden.
altså for egen vindings skyld selvfølgelig...
og det behøves ikke være mammon der er fortjenesten, at hjælpe andre kan jo styrke ens ego betydeligt. især på nettet vokser folks ego'er jo til det abnorme.
Gravatar #8 - PlattFuss6.7
20. dec. 2001 14:43
Polyvinylchlorid

ok du får ret.

men lige en ting. Når han ikke har givet andet info end lan printer så kan det sku da lige sågodt være at der står en eller anden gammel 486er i et højrne uden at have en printer instaleret.

eller er jeg helt gal på den ?
Gravatar #9 - Polyvinylchlorid
20. dec. 2001 15:26
det er svært at sige.
Gravatar #10 - Polyvinylchlorid
20. dec. 2001 15:28
hehe :)

du har ret
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login