mboost-dp1

IPod


Gå til bund
Gravatar #1 - ørum
28. feb. 2010 13:29
Hej derude
Alleførst undskyld.....altså hvis jeg har placeret indlægget i en forkert tråd.....

Jo, ser i, jeg har købet en ipod classic til mig selv on en nano til konen. Vi har hver vores pc´er og hver vores itunes konto.

Mit spørgsmål er om jeg kan expor´tere itunes biblioteket til en ekstern harddisk og på den måde spare tid(ved ikke at skulle ligge de samme cd´er ind på begge computere.). Fof så at importere de gemte filer til den respektive computer.......Og hvor findes det bibliotek med de komprimerede filer?

Håber at mine spørgsmål er til at forstå.....

Hilsen

Ørum
Gravatar #2 - kinaholm
28. feb. 2010 15:57
Jeg tror ikke, det du ønsker at gøre, er lovligt. Medmindre I begge har den nøjagtigt samme pladesamling og har købt alt musikken, hver for sig.
Anyways, alt efter hvilket styresystem du bruger, så ligger den i windows i din musik mappe. Mappen iTunes indeholder dit bibliotek og vidst også alle indstillinger, musik osv.
Gravatar #3 - ørum
28. feb. 2010 16:57
Hej igen

Jeg havde overhovdet ikke kigget i musik.......

Jeg ved sku ikke om det er lovligt, men vi er trodt alt gift og har fælles bo......

Men tak for hjælpen
Gravatar #4 - kinaholm
28. feb. 2010 20:09
Ahh! Jeg havde læst det som nabo konen - derfor det SLET IKKE gav mening for mig :) hehe.. Så er det vidst helt lovligt :)
Gravatar #5 - Imperial
11. mar. 2010 20:47
I kan jo bare vælge at aktivere musikken for din konto på hendes computer og så hendes på din computer. Det er helt lovligt, men du kan dog kun aktivere det på 5 forskellige computere :) Bare gå Store -> Authorize Computer -> Log på -> Voila, du kan nu lovligt bruge din musik på den computer du har autoriseret :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login