mboost-dp1

Internet Explorer 6 pølle


Gå til bund
Gravatar #1 - z
26. jan. 2002 18:55
Nu har min IE det tit med at fukse godt og grundigt op....
Det den gør er enten...
1> Svare ikke
2> Når jeg lukker IE bliver den tit i taskbaren men kan selv ikke poppe frem.. Dette ender så gerne med at win siger at den ikke svare (da den JO ER lukket)

Køre WinXP corp. og har hentet en masse updates men uden held.....
Gravatar #2 - sphinx
6. feb. 2002 15:37
Som sagt andet sted, DROP WINDOWS XP, det er noget lort, der bare laver fejl på fejl. Installér istedet WINDOWS 2000, og der er ikke problemer.
Gravatar #3 - Hektor
6. feb. 2002 15:44
#2 sphinx:
Du må vel hellere spørge z, hvor du skal sende en lovlig kopi hen. Når du nu siger, at han skal smide de 2.000+ kr, han har spenderet på XP ud, så må du jo hellere sponsorere den kassering. Eller også kan du komme med et brugbart forslag.
Gravatar #4 - Polyvinylchlorid
6. feb. 2002 16:07
lol
Gravatar #5 - west
6. feb. 2002 17:43
Koster Windows penge ... ??
Gravatar #6 - Skarr
10. apr. 2002 14:54
Det obligatoriske PVC-indlæg, der i sandhed lever op til hans intelligenskvotient:

"lol"
Gravatar #7 - west
11. apr. 2002 22:48
Det obligatoriske Skarr-indlæg, der i sandhed lever op til hans intelligenskvotient:

[indsæt random flame against PVC]
Gravatar #8 - west
11. apr. 2002 22:48
Btw, hvordan laver man Italic i Opera??
Gravatar #9 - DarkBorg
21. apr. 2002 18:18
jeg købte en oem af XP home jeg er så tæt på at dl 2000 mand jeg er træt af IE der bare går ned arr.

Men en ide Brug Mozilla eller fx. opera. og håb på at din ie kan klare når du skal browse mapper ;). Eller med andre undgå det skod program såvidt som muligt hehe.

Just a comment
Gravatar #10 - knasknaz
21. apr. 2002 19:45
Sådan her gjorde man tidligere, men det er der blevet lukket for. Nu skal man køre Internet Explorer. Douh.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login