mboost-dp1

Hvvad er best???(.iso) filer


Gå til bund
Gravatar #1 - csstener
27. sep. 2010 21:11
En af mine venner postår at det er best at bruge daemon tools til at køre .iso filer med. I stedet for at ud pakke dem. Hvad syndes i er best???
Gravatar #2 - Qw_freak
27. sep. 2010 21:25
go for it, Daemon tools virker fortræffeligt for mig!
Gravatar #3 - arne_v
27. sep. 2010 21:26
#2

+1
Gravatar #4 - Magten
27. sep. 2010 21:26
Daemon Tools er genialt og lige til.. Jeg har dog ikke brugt så meget andet en det, så jeg har ikke noget at sammenligne det med :)
Gravatar #5 - zacho
27. sep. 2010 21:38
#4 Hvorfor også bruge andet, når Daemon Tools bare virker, er simpelt og gratis, og uden alt muligt unødvendigt (hvis man vel og mærket slår det fra under install)?
Gravatar #6 - coday
27. sep. 2010 21:38
Deamon tools er nice eller det var det, hvad sker der for alt det adware man får med nu?
Gravatar #7 - kasperbjerby
27. sep. 2010 21:39
Mikk4237880 siger det bedre og bruge winrar :D
Gravatar #8 - Ronson ⅍
27. sep. 2010 21:53
Var det to sætninger eller en? Og manglede der ikke et ord eller to?

Der er også Virtual CloneDrive (freeware) fra SlySoft.
Gravatar #9 - Qw_freak
27. sep. 2010 22:03
coday (6) skrev:
Deamon tools er nice eller det var det, hvad sker der for alt det adware man får med nu?


Man kan vælge det hele fra under installationen, du læser vel hvad du trykker ok til!??
Gravatar #10 - BlackFalcon
28. sep. 2010 01:50
Jeg havde (i december 2009) problemer med at installere Daemon Tools på Win7 64 bit, og fandt derfor Virtual Clone Drive, som IMHO ligger på samme niveau. Desuden er der ingen toolbars, man skal huske af fravælge. Anyway, regner dog med at de har fikset problemet jeg havde.
Gravatar #11 - Josso
28. sep. 2010 06:00
Jeg har ingen problemer haft med hverken Virtual Clonedrive, MagicDisc eller Daemon Tools.
De fungere alle lige til. :)
Gravatar #12 - Colapusheren
28. sep. 2010 06:10
Daemon Tools er fremragende, hvis du bare skal køre .iso filerne. Til selv at lave dem, foretrækker jeg Alcohol 120%.
Gravatar #13 - myplacedk
28. sep. 2010 06:41
mikk4237880 (1) skrev:
En af mine venner postår at det er best at bruge daemon tools til at køre .iso filer med. I stedet for at ud pakke dem. Hvad syndes i er best???

For mig ser det ud til at spørgsmålet er: Skal man mounte iso-filen som et virtuelt drev, eller skal man bare pakke filerne ud som var det en zip-fil?

Svaret er: Det kommer an på hvad du har gang i. Men det skader vel ikke at mounte iso-filen, det er blot (muligvis) lidt mere besværligt.

I øvrigt: Hvis det lige så godt kunne have været en zip-fil, så vil man vel normalt ikke lave en iso-fil. Så at mounte iso-filen er vel ganske fint, hvis man er i tvivl.
Gravatar #14 - Slettet Bruger [3177510160]
28. sep. 2010 08:04
Du kunne stoppe med at piratikopiere! så er der slet ikke behov for det.
Gravatar #15 - myplacedk
28. sep. 2010 08:08
#14
Tjah. Når jeg arbejder med iso-filer plejer det nu ikke at have noget med piratkopiering at gøre. Måske på kant med loven, men der er ikke tale om at benytte et produkt jeg ikke har betalt for.

Fx. når jeg kopierer en DVD-film til mediecenteret, eller et (købt) spil til en PC.
Gravatar #16 - zin
28. sep. 2010 08:15
#14: Det vil nok overraske dig, at ISO filer ofte bliver brugt i lovlige henseende; F.eks. er alle de filer jeg henter fra MS' Volume Licensing Service Center (VLSC) ISO'er. Der er også et MS-tool til mount af ISO'er... Men det stinker. Brug CloneDrive eller Daemon Tools. Jeg synes ikke om MagicDisc, da det kræver (efter hvad jeg fornemmede) at man også installere et andet program først.
På det seneste er jeg gået mere over til CloneDrive pga. adware i Daemon Tools.
Gravatar #17 - lorric
28. sep. 2010 08:21
Hvilken version af Daemon Tools er det lige der er gratis? http://www.daemon-tools.cc/eng/home
Gravatar #18 - Slettet Bruger [3177510160]
28. sep. 2010 08:22
^^ kig på hans avatar og fortæl mig oddsene for at jeg har ret.

Eftersom han staver værre end mig må det betyde han ikke har penge til tøj så han kan gå i skole. Ergo har han heller ikke penge til at købe spil og film.



lorric (17) skrev:
Hvilken version af Daemon Tools er det lige der er gratis? http://www.daemon-tools.cc/eng/home


http://www.daemon-tools.cc/eng/products/dtLite

Gravatar #19 - lorric
28. sep. 2010 11:00
Ok, havde ikke lige set "Download now... Free" ;-) Og at prisen dækker over opgraderinger i et år.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login