mboost-dp1

Hvilken Software??? Til ASUS v7700!!


Gå til bund
Gravatar #1 - Phi|
18. jun. 2001 08:18
Hvilken Software??? Til ASUS v7700!!Eh...Nu er det saadan at jeg lige har kobt et nyt grafik kort: ASUS v7700 Geforce2 64DDR-Ram med TV Tuner og Video-in/out. Og en hel del andre ting. Saa provede jeg at Indspille en video til computeren men af en eller anden grund saa optager den flere billeder per sec end at der er. For eksempel er der 75 billeder normalt men min computer optager 100 billeder og så går det lidt for stærkt. Er der nogle der har noget software der kan optage direkte fra TV tuneren til DivX format eller et andet format som saa kan encodes ind til Divx. Mit OS er Win2000 men jeg kan også bruge Win98 SE. Jeg ville blive meget glad for alle software forslag og andre ideer. På forhånd mange tak!!! - Freako
Gravatar #2 - Miklos
18. jun. 2001 08:43
AdobePrøv Adobe Premiere.
Gravatar #3 - Phi|
19. jun. 2001 10:35
Andre Forslag??Mange tak for hælpen, men hvis der er andre forslag med en lidt billigere losning så vil jeg ogsaa meget gerne hore dem.
Gravatar #4 - Reinhold
30. okt. 2001 21:27
Har selvsamme grafik kort.
har ikke prøvet et kort med tv-out før så jeg lidt i tvivl om hvordan jeg kan komme til at se dvd film på mit fjernsyn.
Troede det var lige til men det viser sig at det ikke er muligt for mig at skifte over så jeg ser på fjernsynet.
Mangler jeg et program.. eller ...
Gravatar #5 - kristofferj
25. dec. 2001 13:28
Jeg har samme graffikkort bare uden tv-tuneren. Da jeg har et gammelt tv (uden scart indgang), har jeg kørt signalet ind igennem videoen ved hjælp af et stik der splitter scartstikket op i de 2 lyd og en billed. Splitteren koster ca. 90 kr. og kan både fungere som ind- og udgang. Hvis du ikke kan skifte så prøv i første omgang at trykke: Ctrl+Alt+T
Hvis det ikke virker så prøv at tjekke om din computer åbner det der hedder Asus Control Panel når du starter op, hvis den ikke gør det så kan du tjekke i programmappen om det ligger der, det hedder evt. anvshell.exe .
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login