mboost-dp1

Godt makro værktøj?


Gå til bund
Gravatar #1 - reefermadness  
17. maj 2010 12:51
Hej jeg står og skal til at automatisere en meget triviel opgave, og jeg tænkte at det ville være bedst at gøre med en form for makro værktøj, men er der nogle der kender og kan anbefale noget?


Det er en meget simpel opgave, men der er et par knapper der skal trykkes på undervejs, så at sætte det op som et scheduled event virker desværre ikke :(
Gravatar #2 - myplacedk
17. maj 2010 13:07
Hvad er det du skal automatisere?

Er det et website? Et Windows GUI? ...
Gravatar #3 - reefermadness  
17. maj 2010 13:25
Det er et par websites der skal køres i en bestemt rækkefølge, på disse websites er der nogle knapper og en enkelt af dem popper også op med en JS alert når den er færdig..

Gravatar #4 - myplacedk
17. maj 2010 13:54
Så synes jeg du skal kigge på iMacros addon til Firefox. Den kan vist også noget til IE og Chrome, men om det er helt oppe på samme niveau (i kvalitet og features) aner jeg ikke.
Gravatar #5 - reefermadness  
21. maj 2010 09:38
Valget endte på iMacros firefox plugin'et. Desværre kunne den gratis version ikke sættes op til at køre som scheduled event, men det kom jeg uden om relativt let, da iMacro har en "protokol" (imacro://)

Jeg lavede blot en HTML side der redirectede til den imacro url jeg ville åbne og så åbnede jeg HTML filen via windows scheduled event :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login