mboost-dp1

Fildelingsprogrammer?


Gå til bund
Gravatar #1 - pederj
9. jun. 2002 10:40
Hvilket Fildelingsprogram vil i anbefale til os andre som at være det bedste der findes?
Gravatar #2 - Polyvinylchlorid
9. jun. 2002 12:01
edonkey
Gravatar #3 - PlattFuss6.7
9. jun. 2002 12:55
Ingen

De kan bruges ulovligt :)
Gravatar #4 - annoia
9. jun. 2002 13:44
#3 - Det kan en browser også... Og alt i en computer for den sags skyld... Du må hellere sælge den - NU!
Gravatar #5 - PlattFuss6.7
9. jun. 2002 14:14
annoia

nå ja det havde jeg glemt :)
Gravatar #6 - DarkBorg
9. jun. 2002 16:29
-edonkey til progs isoer nyt snask ol.

-Winmx til mp3'ere film tv serier ol ( nye film både edonkey og winmx).

-kazaa til virus og spyware

Det skal hermed siges at jeg ALDRIG har hentet noget som helst fra disse programmer *pifte*.
Gravatar #7 - amokk
9. jun. 2002 18:07
DC++ er helt klart det ultimative..


http://dcplusplus.sourceforge.net

det kan være svært at komme i gang med, men der er vel skrevet en guide et sted på nettet om det...
Gravatar #8 - Polyvinylchlorid
9. jun. 2002 18:48
man ksal ligge alt for meget tid i dc.
alt for mange gange ender man med filer som kun er delvist downloadet.

edonkey står stille og roligt og passer sig selv mens den henter ned.
Gravatar #9 - amokk
9. jun. 2002 23:11
#8 edonkey er vildt underlig og du har ik kontrol med en skid...

du har tydeligvis ik prøvet DC++

den smider alle downloads i samme kø og søger selv efter andre som måtte have samme fil... hvis ham du henter fra hopper af, henter den bare fra en som har samme fil... og du kan være connected til uendeligt mange hubs samtidig
Gravatar #10 - Gruesome
9. jun. 2002 23:53
Problemet er bare at der er flere og flere HUBs der smidder en af eller banner en hvis man bruger DC ++. Et andet minus er at det er MEGET uoverskueligt (efter min mening) men efter noget tid bliver det lidt lettere. Men stadig har det været så rodet at jeg ikke har kunnet være på mere end 2 HUBs af gangen. Det er jo nok bare mig der skal køre i en højere opløsning, men så skal man ha' en hel ny skærm jo :)

Bruger selv eDonkey med delereactoren....

Prisen for bedste GUI må nærmest gå til WinMX. Du har simpelt hen styr over alt hva der skal ske (næsten) men synes bare det er svært at få en ordentlig speed på.

Så eDonkey med eDonkey bot til mig ( http://www.file-finder.com )
Gravatar #11 - DarkBorg
10. jun. 2002 11:22
har du prøvet den nye winmx 3.1 mener jeg det er. Multi source dl. resume, auto complete, multiple primary connections osv.

Det kan goodt gå schnell.
Gravatar #12 - hundeboll
14. jun. 2002 18:04
Det er rigtgt, at direct connect er fedt, fordi man kan være på flere hubs ad gangen osv., men det er ikke specielt fedt hvis du er bag en firewall eller proxy, for kan du godt have lidt svært ved at finde hvad du leder efter...
Gravatar #13 - pederj
11. jul. 2002 07:36
Jeg kan ikke få Edonkey til at virke. Jeg kan godt installere det og gå ind i selve Edonkey men jeg kan ikke komme til at connecte til nogle af serverne.
Nogen der ved hvad der er galt???
Gravatar #14 - Polyvinylchlorid
11. jul. 2002 09:29
har du installeret botten?
Gravatar #15 - pederj
11. jul. 2002 09:35
Nej
Gravatar #16 - pederj
11. jul. 2002 12:00
Jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan downloade bot`en. Jeg kan ikke downloade det fra www.download.com
Gravatar #17 - Gruesome
12. jul. 2002 06:17
http://www.file-finder.com/eng/Lite.htm Nu får du sq ikke mere hjælp... :P~
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login