mboost-dp1

Et program til kontrollering af lydkort.


Gå til bund
Gravatar #1 - csstener
22. jan. 2011 17:11
Hej, har et 7.1 surround sound headset og 5.1 surround sound højtalere sat til min bærbar og vil meget gerne høre om der findes et program som kan eks. sige at Chrome bruger heatsetdet og Alien Vs. Predator bruger mine højtalere??
Gravatar #2 - tazimn
22. jan. 2011 20:13
Hvad har du søgt på indtil videre..?
Gravatar #3 - csstener
22. jan. 2011 20:34
tazimn (2) skrev:
Hvad har du søgt på indtil videre..?

sound card controlling og Change audio output device for any program

Ved ikke helt hvad jeg skal søge efter.
Gravatar #4 - tazimn
22. jan. 2011 20:59
Vil du have at de skulle kunne lade sig gøre på samme tid..? At lydkortet skal kunne filtrer lyd til forskellige output alt efter hvilken applikation som lyden oprinder fra..?

At du kan have begge applikationer åbne på samme tid, og lyden kommer ud 2 forskellige steder..?

Jeg er ikke sikker på at det kan lade sig gøre..

Normalt så bliver andre outout mutet, når et headset bliver sat i.. Så vidt jeg ved..

Så jeg kan desværre ikke være til nogen større hjælp..
Gravatar #5 - fjols
22. jan. 2011 21:10
Jeg kan godt på min bærbare i hvert fald. Der kan jeg gøre det igennem Windows 7's lyd halløj. Kan evt. tage screenshot senere.
Derudover så kan man i mange programmer også vælge hvilket lydkort ens lyd skal bruge.
Kan dog ikke se denne option i Chrome.
Gravatar #6 - csstener
22. jan. 2011 21:52
fjols (5) skrev:
Kan dog ikke se denne option i Chrome.

Det var derfor jeg lavede denne tråd.
Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. jan. 2011 12:13
Nemt!...

Jeg har f.eks EVE på mine højtalere mens Skype er over mit headset ...

- du kan sågar jeg kan sågar også vælge hvad der skal komme ud af hvilket jack-stik ^^)

(Nåja, det fungerer ihvertfald i Windows 7, under sound-options)
Gravatar #8 - csstener
24. jan. 2011 12:48
Thoroughbreed (7) skrev:
Nemt!...

Jeg har f.eks EVE på mine højtalere mens Skype er over mit headset ...

- du kan sågar jeg kan sågar også vælge hvad der skal komme ud af hvilket jack-stik ^^)

(Nåja, det fungerer ihvertfald i Windows 7, under sound-options)
bruger win7 men vis jeg gerne vil have mit spil til at køre over højtaler og chrome til at bruge mit headset...så kan man ikke bare vælge den som standard enhed..for så går både spillet og chrome over den som er valgt til standard enhed
Gravatar #9 - csstener
24. jan. 2011 12:50
tazimn (4) skrev:
Vil du have at de skulle kunne lade sig gøre på samme tid..

Vis du lige vil se det link jeg har lagt med. så ville du se at mit headset har sit ejet lydkort og at jeg gerne vil have chrome til at bruge mit headset's lydkort og mine spil til at bruge højtalerne(standard lydkort).
Gravatar #10 - fjols
24. jan. 2011 16:02
Hvis du lader Chrome spille på din standard enhed og laver den anden til standard enhed og så åbner spillet, så virker det.
Ved ikke om den husker indstillingerne.
Gravatar #11 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
25. jan. 2011 08:27
csstener (8) skrev:
bruger win7 men vis jeg gerne vil have mit spil til at køre over højtaler og chrome til at bruge mit headset...så kan man ikke bare vælge den som standard enhed..for så går både spillet og chrome over den som er valgt til standard enhed


Hmm ... Det fungerer fint ved mig? Lige pt. har jeg Firefox over min SPDIF-udgang for at høre radio på anlægget, EVE på min 3.5mm bag på computeren til højtalerne og headset på 3.5mm foran til skype :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login