mboost-dp1

Email -> Pint


Gå til bund
Gravatar #1 - Slettet Bruger [2041134898]
22. jun. 2011 05:54
Mojn!

Vi mangler en funktion til at kunne printe fra vores iPads.

Det ideelle vill jo være at kunne installere en netværksprinter på det lille svin. Men det er svjv ikke muligt.

Derfor kigger vi lidt efter en service der kan køre på vores printserver, hvor man kan tilsende en mail, som den så sørger for at spytte ud på en fast defineret printer ( Vi bruger Canon UniFlow )

Nogen der har noget kendskab til noget software eller andre erfaringer med det?

/Ham sjæl
Gravatar #2 - Slettet Bruger [2041134898]
22. jun. 2011 06:08
LOLOLOL Pint of beer Perchance????
Gravatar #3 - NightZtorm
22. jun. 2011 06:15
so i send you an email and you give me a pint of beer? =)
Gravatar #5 - Slettet Bruger [2041134898]
22. jun. 2011 07:21
freesoft (4) skrev:
http://h30495.www3.hp.com/..


Vi er ikke alt for interesseret i at opbygge vores infrastruktur med Inkjet printere fra HP ;D men tak.

Tjekker lige dit andet link.
Gravatar #6 - freesoft
22. jun. 2011 07:49
Pjat ;)
Har ikke prøvet dem, men det var lige noget Google fandt til mig
Gravatar #7 - Brugernavn
22. jun. 2011 08:04
SlettetBruger (1) skrev:
Vi mangler en funktion til at kunne printe fra vores iPads.

Apple har fundet på at der ikke var standarder nok til at printe over Wi-Fi, og kaldt den Airprint. De har så fået en forretningsaftale, så der er mindst 5 printere på markedet, der understøtter det. Til gengæld er standarden "magisk og vidunderlig" ifølge Apple.
Gravatar #8 - Slettet Bruger [2041134898]
22. jun. 2011 08:08
Jep, men sådan som jeg forstår det forbinder den adhoc til en wifi enabled printer der udnerstøtter Airprint.. og det dog heller ikke noget vores store canon maskiner har.
Gravatar #9 - Brugernavn
22. jun. 2011 08:15
SlettetBruger (8) skrev:
Jep, men sådan som jeg forstår det forbinder den adhoc til en wifi enabled printer der udnerstøtter Airprint.. og det dog heller ikke noget vores store canon maskiner har.

Then you are out of luck, my good sire!
Gravatar #10 - NightZtorm
22. jun. 2011 08:19
når printerne ikke understøtter det, så køber man denne, og ødelægger sit ellers glimrende printer setup =)
Gravatar #11 - Slettet Bruger [2041134898]
22. jun. 2011 08:24
Fandt ud af, at det ikke var tilfældet, Airprint kan åbenbart smække en broadcast ud på netværket, og så svare en printer hvis den understøtter det.

^^ Så mangler vi blot at iPad understøtter AD certifikater så vi kan få den på vores Wifi
Gravatar #12 - Emil Melgaard
22. jun. 2011 09:50
SlettetBruger (11) skrev:
Så mangler vi blot at iPad understøtter AD certifikater så vi kan få den på vores Wifi


Hvorfor var det at I besluttede jer for at bruge iPads?
Gravatar #13 - Alrekr
22. jun. 2011 10:27
Jeg har en kammerat som har sin Canon på nettet - han kan sende mails fra hele verden til sin mail, og så printer den det den får ind. Jeg har solgt printere i Kvickly til 600-700 kr. med samme feature...
Gravatar #14 - Slettet Bruger [2041134898]
22. jun. 2011 10:44
Alrekr (13) skrev:
han kan sende mails fra hele verden til sin mail, og så printer den det den får ind


MOAR

Emil Melgaard (12) skrev:
Hvorfor var det at I besluttede jer for at bruge iPads?


Fordi Ledelsen er nogen Attention Ghey's
Gravatar #15 - Mnc
22. jun. 2011 10:46
Alrekr (13) skrev:
Jeg har en kammerat som har sin Canon på nettet - han kan sende mails fra hele verden til sin mail, og så printer den det den får ind. Jeg har solgt printere i Kvickly til 600-700 kr. med samme feature...

Kan du komme med noget mere info?
Evt. den e-mail adresse, så man kan skrive og spørge. :P
Gravatar #16 - Alrekr
22. jun. 2011 10:49
SlettetBruger (14) skrev:
MOAR


Det var den dyreste Canon til privatbrug (Pixma something something) for et år eller to siden.. Edit: Tjek http://www.canon.dk/For_Home/Canon_Image_Gateway/

Mener at dem vi solgte var Lexmark something something. Husker det ikke specielt godt, er trods alt over 2 år siden - og så vidt jeg husker kom en del af dem tilbage igen pga. problemer med hardware.
Gravatar #17 - Chewy
22. jun. 2011 13:25
@14
MOAR


Syntes du virkeligt at Alrekr snakker så grimt til dig at du får brug for støtte fra din mor? ;-)
Gravatar #18 - arntc
29. jun. 2011 12:14
Zhadow (7) skrev:
Apple har fundet på at der ikke var standarder nok til at printe over Wi-Fi, og kaldt den Airprint. De har så fået en forretningsaftale, så der er mindst 5 printere på markedet, der understøtter det. Til gengæld er standarden "magisk og vidunderlig" ifølge Apple.


Bortset fra at de 5 printere kun kan printe enhjørninger der skider regnbuer.

Airprint engineer: "Hey Steve, let's make this so awesome. It will be totally like magic, and awesome."

Steve Jobs: "Hmmm, I don't know. I feel that the users shouldn't be concerned with what the printer prints. Can't we just make the printers print unicorns and rainbows?"

Airprint engineer: "But what if they need to print something important?"

Steve Jobs: "Doing important stuff is NOT part of the Apple Experience™"
Gravatar #19 - Ronson ⅍
29. jun. 2011 12:58
SlettetBruger (5) skrev:
Vi er ikke alt for interesseret i at opbygge vores infrastruktur med Inkjet printere fra HP
Men I bruger legetøj fra Apple. Ak ja.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login