mboost-dp1

Downloadklient


Gå til bund
Gravatar #1 - muzikmaniac
23. jan. 2010 15:43
Hej jeg er ret ny indenfor det her, for hvad skal jeg vælge. Jeg har en 10/1 forbindelse. Har prøvet vuze azereus, utorrent private. Men hvor går det laaaaaangsom, hvorfor ved jeg ikke rigtig. Har I nogen ideér til hvad man skal gøre, så er jeg modtagelig.
Vh. muzikmaniac
Gravatar #2 - DiZaster
23. jan. 2010 15:47
Hvilken form for indhold henter du?
Gravatar #3 - Rasmus064
23. jan. 2010 16:26
Hvor hurtigt henter den? Du kan også prøve at sætte en begrænsning på upload.
Gravatar #4 - Killa
23. jan. 2010 17:07
#1
Klienten betyder ikke det store for hastigheden. Det du skal gøre er:
- Sørge for at forwarde porten som klienten bruger, hvis du har en router.
- Sætte din upload hastighed til ~512kbit
- Hente en torrent med mange seedere

Og husk at du risikere erstatninger og måske ryger i helvede, hvis du henter noget ulovligt :)
Gravatar #5 - muzikmaniac
23. jan. 2010 18:07
Ja netop det med at forwarde porten lyder lidt som volapyk for mig. Kan godt se at der står noget om det, når jeg er inde i routeren. som er en trådløs Zyxel. Den står som standard til 512.
Det må være det du mener. I går hentede jeg kung fu hustle på vuze og den startede med en 7-8 kb/ps men så lige pludselig da jeg tjekkede, kørte den DL med op til 455kb/ps. Så prøvede jeg bagefter med Utorrent(private configured) Star Trek first contact.
og der var DL næsten hele tiden kun 12-15kb/ps. Så den canceled
jeg. På Btjunkie, isohunt, Extorrent og torrentreaktor er der kun lave seeds, forstår jeg faktisk ikke, da nogen siger det er nogle af
de største. Hvilke sider går I ind på og hvad skal man lige kigge efter så. Jeg ved godt at Nordic-T er god, men der skal man jo være invitee og uploade mindst 90 GB.
Ps. Vi skal vel alle sammen i helvede en skønne dag!!
Gravatar #6 - ignuz
23. jan. 2010 18:14
Det er forholdet mellem seeders/leechers der er interessant. ( eksempelvis vil der oftest være mulighed for en bedre hastighed et sted hvor der er 100 seeders og 0 leechers, end 1000 seeders og 800 leechers). Der er ligeledes en tendens til at folk er lemfældige med at huske at seeder på offentlige server. Når du begynder at hente skal du jo forvente lidt tid før du er oppe på at den har connected til de forskellige peers osv.
Du er open signups når antallet af brugere er under 50.000 på Nordic-t hvilket sker af og til, din påstand med at man skal uploade mindst 90 GB er ligeledes forkert da det eneste krav til ratio er at det mindst er 0,5. ( hvilket betyder at din upload minimum skal være halvdelen af dit download).
Er derudover enig i alt hvad killa skriver
Gravatar #7 - muzikmaniac
23. jan. 2010 18:26
Okay, det fik jeg bare at vide af en der var på nordic-T?. Hvilke sider henter du så fra, er det private trackere. Er det ikke rigtigt at man skal inviteres først til Nordic-T så? Og så lige igen hvordan forwarder jeg porten - sorry, men som sagt så er jeg lidt bar på det her område. Vh.
Gravatar #8 - ignuz
23. jan. 2010 18:31
http://portforward.com/ burde gerne kunne hjælpe dig på vej angående forwarding.
Gravatar #9 - muzikmaniac
23. jan. 2010 19:59
Hej Ignuz. det prøver jeg lige. Hvor henter du fra??
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login