mboost-dp1

Censur på App store


Gå til bund
Gravatar #1 - kuckan
19. okt. 2010 14:02
Hej

Jeg har et spøgsmål ang. censur på app store. Kan man lave en app, der indeholder en masse "mindre stuerene" ord og vendinger uden, at den bliver banlyst? Og hvad hvis man sætter en NC 17 rating på (hvis det altså er muligt)?
Gravatar #2 - myplacedk
19. okt. 2010 14:14
Det kommer helt an på hvilken app store vi snakker om.
Gravatar #3 - kuckan
19. okt. 2010 14:29
Hvad mener du med hvilken app store? Mener du hvilket land eller om der er tale om Android/iPhone App store? Og i tilfælde af, at der er nogle lande, der er mere restriktive, kan man så ikke bare sætte en 17+ rating på?
Gravatar #4 - arne_v
19. okt. 2010 14:36
#3

Hvis jeg skulle gætte: så vil det primært være 16- segmentet der vil være interesseret i 17+ ratede apps.

:-)
Gravatar #5 - kuckan
19. okt. 2010 14:40
#4

Haha, det kan der være noget om...
Gravatar #6 - Flemhans
19. okt. 2010 15:36
Tjek eventuelt programmet "Crazy German" i Apples applikationsbutik. Her benyttes selv vendinger som "denne kylling stinker!", "jeg har skysovs i buksen", "jeg elsker chokoladedelfiner" i slæng.

Så mon ikke det meste går an, nu når de har godkendt et andet sådant (og omend nok grovere) program i butikken?
Gravatar #7 - myplacedk
19. okt. 2010 16:29
kuckan (3) skrev:
Hvad mener du med hvilken app store?

Her er nogle forskellige app stores, som har vidt forskellige regler, features osv.:

[li]Android Market[/li]
[li]SlideMe[/li]
[li]AndAppStore[/li]
[li]Ovi Store[/li]
[li]App Store[/li]
[li]Windows Phone Market Place[/li]

...og der er sikkert mange flere.
Gravatar #8 - kuckan
19. okt. 2010 17:26
#6

Jeg tænker på lidt mere sjofle vendinger eller jokes, så primært bandeord og nedladende ord

#7

Mit spørgsmål er primært rettet mod den generelle App Store.
Gravatar #9 - arne_v
19. okt. 2010 17:39
kuckan (8) skrev:
Mit spørgsmål er primært rettet mod den generelle App Store.


Der er ikke en generel app store.

Mener du Apple's app store?
Gravatar #10 - kuckan
19. okt. 2010 18:01
arne_v (9) skrev:
Der er ikke en generel app store.

Mener du Apple's app store?


Sorry....Ja, Apple's App store
Gravatar #11 - hgul
19. okt. 2010 19:47
Taget i betragtning, at EB's side 9 pige var for fræk for Apple, så kunne det da godt tænkes, at de også vil stejle over sjofle vendinger og / eller jokes ;-)
Gravatar #12 - Mamad (moveax1ret)
19. okt. 2010 22:50
det hele kommer an på hvilken vej vinden får steve jobs pik til at vende den dag du submitter
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login