mboost-dp1

Billigt software via newz.dk


Gå til bund
Gravatar #1 - pvt.hudson
9. mar. 2011 11:31
Hej folkens, jeg har haft stor glæde af de ugentlige tilbud på railgun, og nyheder om prisbesparelser på hardware på newz.dk. Eftersom winrar nu er kommet i en version 4.0 og jeg altid har brugt deres trial, tænkte jeg at det måske var på tide at købe den. Prisen var dog højere end hvad jeg håbede på, men hvis man er flere brugere bliver det billigere. Med lidt snilde kunne brugere på newz.dk få meget billigt software hvis brugerne gik sammen om det, og der behøver ikke være tale om 1000 brugere som i kan se nedenunder. Det er selvfølgelig ikke ment til kun at være begrænset til winrar (hvis nogle ikke forstod budskabet ;). Jeg ved ikke hvordan det kan fungere i praksis, men jeg synes ideen er god.

Number of users Price excluding VAT
2-9 € 23 each User/Computer order
10-24 € 18 each User/Computer order
25-49 € 15 each User/Computer order
50-99 € 12 each User/Computer order
100-199 € 9 each User/Computer order
200-499 € 8 each User/Computer order
500-999 € 7 each User/Computer order
Gravatar #2 - fjols
9. mar. 2011 11:36
Personligt foretrækker jeg 7-zip frem for WinRAR. Det kan det samme, men er gratis :)

Din idé er dog god og jeg vil huske på det næste gang jeg mangler noget software.
Gravatar #3 - coday
9. mar. 2011 13:41
Nogen der ved om man kan købe på Adobes us-store? Fra dk med visa dankort?

CS5 Master 2500USD vs 27000KR
Gravatar #4 - Daniel-Dane
9. mar. 2011 13:52
Når prøveperioden løber ud for WinRar, kommer der bare en pop-up. Jeg er så vant til den, at jeg ikke skænker den en tanke, men blot trykker ok. WinRar er det bedste program pga. dens Wizard, som smider det hele på skrivebordet i en mappe med to klik. (:
Gravatar #5 - reefermadness  
9. mar. 2011 14:32
coday (3) skrev:
Nogen der ved om man kan købe på Adobes us-store? Fra dk med visa dankort?

CS5 Master 2500USD vs 27000KR


Lad mig endelig høre hvad du finder ud af... Overvejer på det kraftigste at opgradere adobe pakken, bliver lidt træls i længden at sidde med CS3...
Gravatar #6 - gnаrfsan
9. mar. 2011 14:56
coday (3) skrev:
Nogen der ved om man kan købe på Adobes us-store? Fra dk med visa dankort?

Det kniber nok mere med leveringen end betalingen. Jeg ved ikke hvorfor prisforskellen skal være så stor, ud over grådighed.
Gravatar #7 - coday
9. mar. 2011 15:22
#6 Så er det godt at man kan vælge at downloade det som en af leveringsmulighedderne..
Gravatar #8 - gnаrfsan
9. mar. 2011 15:30
coday (7) skrev:
#6 Så er det godt at man kan vælge at downloade det som en af leveringsmulighedderne..

Ja, jeg kom ind af en lidt sær vej, for de ville have min adresse, selvom jeg havde valgt at downloade.

Under alle omstændigheder skal du angive en amerikansk adresse, falsk eller ej.
Gravatar #9 - coday
9. mar. 2011 15:51
Ved ikke om de kan se om det er et dansk kort...
ellers fandt jeg nogle der snakkede om at købe den hos en anden shop i USA og få dem til at sende det. (altså købe den fysiske udgave)

Edit: Doh, kom lige til at tænke på at det bliver dyrt hvis den bliver taget i tolden..
Gravatar #10 - gnаrfsan
9. mar. 2011 16:07
Ja, der er forklaringen på noget af prisforskellen, men det kan stadigvæk betale sig at fortolde det.
Gravatar #11 - reefermadness  
9. mar. 2011 16:24
#9 - Igen coday, hvis det lykkedes dig så skriv lige :-)
Gravatar #12 - coday
9. mar. 2011 16:41
reefermadness (11) skrev:
#9 - Igen coday, hvis det lykkedes dig så skriv lige :-)

Skal jeg nok men så bliver det alligevel med en stjålet kort, men man er vel en nærig tyv..

Eller sagt på en anden måde, jeg har ikke 10-20k til sjov lige nu :/
Gravatar #13 - pvt.hudson
10. mar. 2011 08:01
http://www.rainlendar.net/cms/index.php Har lige fundet ud af at hvis man lader pro-versionens trial udløbe, så bliver man spurgt om man vil købe det til 5€ i stedet for 10€ :)
Gravatar #14 - Hubert
10. mar. 2011 08:40
pvt.hudson (13) skrev:
http://www.rainlendar.net/cms/index.php Har lige fundet ud af at hvis man lader pro-versionens trial udløbe, så bliver man spurgt om man vil købe det til 5€ i stedet for 10€ :)


Det undrer vel ikke? Der er da ingen der vil betale fuld pris for en brugt bil heller? :p
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login