mboost-dp1

Active x remote desktop


Gå til bund
Gravatar #1 - Slettet Bruger [2371138153]
9. jun. 2010 19:46
Hejsan, jeg gjorde vidst noget dumt her idag. En amerikaner skulle starte en RDP igennem en browser, og dertil blev den ved med at spørge om tilladelse til at starte RDP active x component. og selvom man trykkede tillad skete det nada.

Så gik jeg ind og smækkede sikkerhed ned på medium ( hun var på vpn alligevel ) og voila den startede perfekt. da jeg så lukkede mstsc'en så var vinduet der igen om at spørge efter tilladelse. her trykkede jeg NEJ fordi jeg ikke gad ha den startede nu igen.

Og nu vil den slet ikke mere -.-

Så spørgsmålet er hvordan jeg får den "unblocked" så jeg kan tillade det active X
Gravatar #2 - Mort
10. jun. 2010 06:43
Hvis nu du fortæller hvilken webbrowser hun brugte, så er det lidt lettere at svare på...

I IE8 gør du det herinde: Tools->Internet Options->Programs->Manage add-ons
Gravatar #3 - Slettet Bruger [2371138153]
10. jun. 2010 10:25
troede det var klart eftersom det er Active X

Manage add ons var mit første gæt. men den ligger ikke derinde :S

IE7
Gravatar #4 - apkat
10. jun. 2010 12:35
SlettetBruger (3) skrev:
IE7
HVAD SAGDE DU?
Gravatar #5 - Mort
10. jun. 2010 13:16
SlettetBruger (3) skrev:
troede det var klart eftersom det er Active X


ActiveX har været understøttet siden IE4. Der er stor forskel på hvordan IE4, IE5, IE6, IE7, IE8 og nok også IE9 gør det.

Har du valgt "Show->All add-ons" så du kan se hele listen af add-ons og ikke kun de som er loaded ?
Gravatar #6 - Slettet Bruger [2371138153]
10. jun. 2010 17:23
Sorry :)

Og jo jeg fandt den derinde. synes ellers jeg kiggede ekstra godt efter den første gang :S

Tak :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login