Windows 8?
11. maj 2012 09:49
Abstract:
Jeg vil gerne købe en laptop til gaming (primært grundet Diablo 3), og modtager med kyshånd hjælp til at finde den perfekte laptop.
Detaljeret post:
Der var engang, hvor jeg var hardware-nørd og havde styr på, hvad folk skulle købe. Men jeg er blevet gammel, og interessen er sgu fuldstændigt forsvundet, så nu spørger jeg jer om hjælp!
Jeg har godt nok en stor stationær pc stående derhjemme, men jeg har ikke haft den tændt siden Portal 2 blev gennemført, og jeg vil sgu egentligt gerne af med den.. Men hvad så, for nu kommer der jo det dersens Diablo 3!! Min løsning bliver jo nok, at jeg køber en laptop, der er gaming-venling (i modsætning til min hverdags macbook). Men hvilken skal jeg købe?
Jeg vil være meget taknemmelig, hvis jeg kan få lidt tips til laptops, der kan klare at køre spil som Diablo 3 (i en anstændig kvalitet). Prisen behøver ikke være sindsyg høj, men jeg vil heller ikke give alt for meget køb på kvaliteten.
11. maj 2012 10:07
Umiddelbart går tankerne på noget i denne retning: www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-N53SM-S1090V-2330195.html
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.