Foretrukkent server side scripting sprog/framework?
13. jul. 2012 13:53
Er der en god måde at bruge en IDE, fx. eclipse, til at udvikle i kernen på.
Har prøvet at importere mappestrukturen, men den er alt alt for stor til at det kan lade sig gøre..
Det er til embedded linux progamming..
Like a BAWS...
16. jul. 2012 08:47
Hvorfor kan det ikke lade sig gøre fordi der er mange filer??arne_v (#2)
Ved ikke hvad der går galt, men eclipse bliver totalt kvalt hvis jeg prøver at importere mappestrukturen, ved dog ikke om jeg gør det forkert...
Like a BAWS...
16. jul. 2012 15:20
Hvor meget memory har du givet Eclipse?arne_v (#4)
jeg har ikke umiddelbart tildelt eclipse noget memory selv..
Like a BAWS...
16. jul. 2012 16:23
Default er pinligt lille.
Kig i eclipse.ini !arne_v (#6)
awesome, det vil jeg gøre... :) skriver lige imorgen om det var det der sku til...
Like a BAWS...
17. jul. 2012 02:43
-Xms40m
-Xmx384m
er så fedtet.
Prøv:
-Xms512m
-Xmx1536m
eller endnu mere hvis du bruger et 64 bit OS.
19. jul. 2012 08:46
Woks like a charm, har luige prøvet det af, havde eller opgivet og grugte istedet gedit, som til gengæld crasher for et godt ord... :)
takker, og undskyld den lange svartid...
Like a BAWS...
19. jul. 2012 16:44
I virkeligheden burde et af to scenarier udspille sig:
#1: Når brugeren installerer Eclipse, bør den finde mængden af RAM, maskinen har og tilpasse sig derefter (ved f.eks. 25% af maks - evt. spørge brugeren).
#2: Når et projekt, der er for stort så loades, bør Eclipse spørge brugeren om han/hun vil ændre standard værdien...
Bah. :/
Din fritid har kun en værdi hvis du ville bruge den på noget fornuftigt i forvejen.
19. jul. 2012 16:47
#1: Når brugeren installerer Eclipse, bør den finde mængden af RAM, maskinen har og tilpasse sig derefter (ved f.eks. 25% af maks - evt. spørge brugeren).zin (#12)
Eclipse install er unzip.
19. jul. 2012 16:51
#13: Eek. Så ved opstart af programmet, da. :p
Din fritid har kun en værdi hvis du ville bruge den på noget fornuftigt i forvejen.
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.