mboost-dp1

World of Warcraft Account sælges


Gå til bund
Gravatar #1 - Brandenskurk
21. maj 2015 08:19
Hej.

Jeg har i en lang periode spillet World of Warcraft. Grundet tid og interesse, vil jeg gerne af med den nu.

Accounten indeholder;

Lvl 100: Druid
Lvl 100: Warrior
Lvl 100: Hunter (fuldt pvp gear) (Warforged bow)
Lvl 90: Shaman
Lvl 80: Paladin
Lvl 70: Rogue
- og selvfølgelig diverse alts i forskellige levels.

Jeg stoppede med at spille i Januar, og gearet er der ud fra. Der er massere af pvp achievements (2200 rating etc.) og WoTLK PvE achievements. Eksempelvis er der 310% frostwyrm fra 25 HC ICC, som blev anskaffet tidligt i WoTLK.

Jeg har selvfølgelig secret Q/A og diverse andre informationer.

Jeg er til at tale med, så byd endelig.
Gravatar #2 - CBM
21. maj 2015 08:25
Lav en søgning på WOW / World Of Warcraft her på newz.dk

Og tjek lige dette LINK
Gravatar #3 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. maj 2015 08:33
Armory links?
Gravatar #4 - Brandenskurk
21. maj 2015 08:38
Jeg så godt linket. Det var egentligt det der drev mig her til.

Jeg sidder på arbejde lige nu, hvor armory desværre er blokeret.

Du er derimod velkommen til at slå dem op selv.

De 3 level 100 er på Grim Batol med følgende navne:

Hadmaskinen
Bankrøver
Smertelol
Gravatar #5 - TrolleRolle
21. maj 2015 19:25
#4 Dit forsøg på salg af en WoW account leder mig til følgende spørgsmål:

Er du dum eller hva?
Gravatar #6 - XorpiZ
22. maj 2015 08:32
Forstår du ik' det?
Gravatar #7 - Qw_freak
22. maj 2015 10:32
TrolleRolle (5) skrev:
Er du dum eller hva?

http://knowyournewz.dk/index.php?title=Salg_af_WoW-accounts skrev:
Salg af WoW-accounts

Hvis du mangler hjælp, står newz.dks brugerskare altid klar til at hjælpe dig af med din WoW-account - det er 100% gratis og inklusiv Privatgaranti!
Træt af at spille World of Warcraft? Frygt ikke, på Newz.dk kan du ganske gratis sælge din wow-account. Vores ekspertpanel af erfarne nuværende og eks-WoW-spillere står til din rådighed for at hjælpe dig med at fastsætte prisen på din account. Newz har endda et helt underforum netop dedikeret til salg af WoW-accounts og guld. Servicen har eksisteret helt tilbage fra World of Warcraft Vanilla udkom, og har således op igennem The Burning Crusade, Wrath of the Lich King og nu i Cataclysm tilbudt de bedste priser og den hurtigste service for mange super tilfredse kunder, der har fået lige præcis det de har spurgt efter.
Husk på, servicen er 100% gratis og kommer med 6 måneders Privat Garanti. Sælg din account nu, KLIK HER!
Ikke overbevist om at vi er det bedste sted at sælge DIN World of Warcraft account? Så læs beretningerne fra nogle af vores tidligere kunder nederst.
Måske har han ikke fattet sarkasmen........
Gravatar #8 - Hængerøven
22. maj 2015 11:38
TrolleRolle (5) skrev:
#4 Dit forsøg på salg af en WoW account leder mig til følgende spørgsmål:

Er du dum eller hva?


Jeg ved nu ikke om man kan kalde ham dum, uanset hvordan vi opføre os her inde, så bliver newz crawlet af google, og denne salgs tråd vil få gratis eksponering.
Gravatar #9 - Geekalot
23. maj 2015 09:35
Ohh elsker de her tråde :)
Gravatar #10 - CBM
23. maj 2015 09:53
#4
Hm gad vide hvorfor din arbejdsgiver har blokeret for armoury? Det giver jo slet ingen mening? ?
Gravatar #11 - Geekalot
23. maj 2015 10:05
Ja jeg ville sige op hvis jeg ikke måtte spille i arbejdstiden, altså helt ærligt, hvornår skulle man ellers have tid til det.
Gravatar #12 - CBM
23. maj 2015 10:09
#11
Ja hvad er det da også for en verden vi lever i efterhånden?
Gravatar #13 - DStruct
23. maj 2015 13:13
Jeg vil gerne købe den, send mig armory links og din bank konto så jeg straks kan overføre penge til dig. Der er drager der skal dø, og det er mit job at dræbe dem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login