mboost-dp1

Gammel brugt bærbar søges


Gå til bund
Gravatar #1 - mig_selv100
23. feb. 2004 15:55
Er der nogen, der har en gammel bærbar til at ligge, de ikke bruger? skal min. køre win95
Helst i Jylland?

Mvh. mig_selv100

- den skal bare bruge til at skrive på - derfor må den gerne være gammel (og afh. af strøm ;-)
Gravatar #2 - Dogstew
24. feb. 2004 08:02
det har jeg... men gammel er den ikke. Det er en 700mHz med 512mB Ram. der er stadig et års garanti på... var det noget?
Gravatar #3 - mig_selv100
24. feb. 2004 18:38
jeg må indrømme at jeg søger noget meget billigt, da jeg er studerende - jeg sidder med en gammel texas instrument nu, som jeg fik gratis af en kammy, men strømforsyningen er lige gået.

Det er nok mest gamle bærbare til under 500,- jeg søger, og det kan du nok desværre ikke hjælpe med
Gravatar #4 - TWFH
25. feb. 2004 01:14
Well, jeg har en gammel Compaq stående, der blev kasseret efter et trafikuheld og senere bragt til live...

Batteriet lader til ikke at virke, og der er intet CD-ROM drev, men man burde kunne få et der kan køre via seriel-porten eller noget. Der er (vist nok, den har ikke kørt meget længe) tale om en 386 af en art, men den KAN køre Win95, omend den er en smule sløv i optrækket. Har selv brugt den til eksaminer, og jeg vil umiddelbart sige god for den til dit behov.

Nu er det en gammel, undskyld udtrykket, pismaskine, men hvis du stik imod forventning skulle være interesseret, så smid da endelig et par ord, jeg ville være et skarn hvis jeg tog mere end 200 + forsendelse for den. Det ville også give mig et påskud til at støve den af og kigge under hjelmen :)
Gravatar #5 - mig_selv100
25. feb. 2004 06:03
Wuzz: Hvor i landet er det`?
og ved du hvad det er for en model - har ikke selv så meget forstand på gamle bærbare, og har derfor en ven jeg lige skal forhøre mig med.

Glemte vist at skrive, at jeg selv er fra østjylland
Gravatar #6 - elastik
1. apr. 2004 04:27
Hej, jeg har en som jeg slet ikke bruger, den er 100% ok. med Win95 på.Jeg kan nok finde den, og skrive lidt mere hvis du er stadig interesiret i.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login