mboost-dp1

Linguistic Video game tester


Gå til bund
Gravatar #1 - EnzymeHR
14. apr. 2014 16:46
EARN A LIVING PLAYING VIDEO GAMES IN CANADA!

We are currently recruiting for our 2014 high season and we are looking for Linguistic Video Game Testers.

If you are passionate about video games, have a high level of writing in Danish and in English, you are interested in meeting people from over 18 different countries, are available for the entire summer of 2014. If one of your dreams is to have a work experience abroad in a dynamic and young environment you might be interested in our job offer.

We are offering 3 months contracts, we are in charge of all the steps of immigration to obtain a work permit and we will find a room for you.

If you want to live a great experience abroad in a multicultural environment and if you are a fanatic of video games, you have just found your place!

Come join our highly energetic team!

Location: Saint-Jerome, Quebec, Canada


To submit your application:
www.enzyme.org – Careers – Apply now.
Gravatar #2 - Qw_freak
14. apr. 2014 19:57
Hvis man lige var 22, single og havde 3 mdr, så lyder det da meget sjovt...
Gravatar #3 - markjensen
15. apr. 2014 08:15
Enig, men i de AMAs jeg har læst på reddit har folk sagt at det efter kort tid bliver ret ensformigt fordi man skal gøre den samme ting mange gange i træk. At teste et spil er langt fra at spille det som man gør normalt. Men bortset fra det, det er jo ikke så lang tid og det kunne være fedt at komme til Canada :)
Gravatar #4 - OxxY
15. apr. 2014 08:31
markjensen (3) skrev:
Enig, men i de AMAs jeg har læst på reddit har folk sagt at det efter kort tid bliver ret ensformigt fordi man skal gøre den samme ting mange gange i træk. At teste et spil er langt fra at spille det som man gør normalt. Men bortset fra det, det er jo ikke så lang tid og det kunne være fedt at komme til Canada :)


Det er jo arbejde. Men igen 3 mdr og CANADA! Men det bliver sku svært at sælge overfor chefen jeg skal have 3mdrs orlov :D
Gravatar #5 - markjensen
15. apr. 2014 08:32
OxxY (4) skrev:
Det er jo arbejde.


Helt sikkert, jeg tror bare der er mange der ikke ved hvad det vil sige at teste.
Gravatar #6 - Zombie Steve Jobs
16. apr. 2014 20:52
Overvejede at søge en lignende stilling, også i Canada for nogle år siden, det var dog både det sprogelig og kulturelle, man skulle teste og redigere, det lød ok sjovt, men gjorde det ikke. Hvorfor ved jeg ikke. Lød meget griner, men hvor frie hænder man har er jo svært at sige
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login