Hvornår har du sidst været til LAN?

De selvudnævnte frontløbere for indie-revolutionen inden for spilproduktion i AAA-størrelsen, Zero Point Software har været igennem noget af en rutsjetur af begivenheder, siden vi sidst havde kontakt til dem tilbage i juni 2009.
Det er blandt andet blevet til en smutvej forbi en betalingsstandsning i juli 2009, hvorefter udviklerne kravlede op på hesten igen i efteråret. Her blev spillets primære m...
Læs mere...
4. mar. 2010 15:52
Lyder lidt ala. Shattered Horizon umiddelbart. Ser frem til at se hvordan det går for ZPS :)
This is my opinion. There are many like it, but this one is mine...
4. mar. 2010 16:38
Hvis jeg havde vundet i lotto havde jeg sku smidt nogle mil af sted til de drenge!
Geif Game Naow plx!
4. mar. 2010 16:41
Kan være de burde overveje noget crowd sourcing... Det virker som om de har en fed attitude og brænder for det de laver, og det har folk en tendens til at støtte op om ;-)
4. mar. 2010 19:45
Det er et super fedt initiativ som jeg støtter 100% og kan kun opfordre jer til at købe spearhead :)
CoDGaming.dk
5. mar. 2010 01:17
Så de skifter spilmotor hele tiden?
Her lugter af et fordansket "duke nuke'm forever"...
Jeg gætter på de vil støje op et par år, folk vil sidde og få boner på over alle de "fede" lækkede ting...før det hele fiser ud i ingenting.
Terra - At de er danske giver dem ikke ret til særstilling...put or shut up!
Linux is only free if your sparetime has no value & AMD is only cheaper if your (spare)time has no value...
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.