Hvornår har du sidst været til LAN?

Med den danske udgivelse af iPhone "lige om hjørnet", følte vi her på newz.dk at vi ville komme med vores lille "tolkning" af årets mest hyped gadget.
Ikke igen tænker i måske, jeg gør i hvert fald. Nettet er simpelthen blevet fyldt af tørre anmeldelser, som tager det tekniske i betrækning helt ned til de mindste detaljer. Ikke at jeg siger mit bud på iPhone er meget bedre, men jeg vil dog prøve at forklare mit indtryk af hvad iPhone er, i stedet for så meget hvad den kan...
Læs mere...
15. mar. 2008 14:58
Fin lille artikel - selvom der måske godt kunne være rettet lidt stave-/slåfejl hist og her.. :) Lækkert at få et godt overblik inden jeg skal til LA i april og købe min egen iphone..
15. mar. 2008 15:23
Du kan hoppe en sang frem ved at trykke 2 gange hurtigt på mikrofonen på headsettet, så slipper du for at folk i bussen kigger :P
Og SMS/IM problemet er da ikke eksisterende i vores tider med flatrate SMS, eller er det bare mig?
Nåja, og en manual
15. mar. 2008 15:28
dejligt med en anderledes gennemgang af telefonen. alt det jeg ellers har læst handler mest om teknologien og samenligning med andre telefoner funktionsmæssigt. der er ikke så meget at sige til sådan noget, bortset fra at det passer. iphonen er ikke banebrydende ny teknologi, og funktionsmæssigt bagud andre telefoner.
i mine øjne handler iphonen mere om nyskabelse af brugerfladen. 5 minutter efter jeg havde fået min telefon, var jeg overbevist.
hvorfor har alle telefoner ikke altid være så nemme at bruge?
jeg synes at telefonmagere bruger for meget tid at integrere nye funktioner i telefonen. helt ærligt, hvem bruger også alle funktioner i en moderne telefon? telefonens brugerfladen, derimod, bruger vi alle sammen...
Homer: Here's to alcohol, the cause of — and solution to — all life's problems.
15. mar. 2008 16:57
Som sagt, så er det ikke den mest informative artikel. Men der findes jo efterhånden et utal af tekniske artikler på nettet. Så det gad jeg simpelthen ikke til at skulle kopiere.
Som ham der skrev denne artikel, så skal jeg også nok svare på diverse spørgsmål i skulle havde? Og skal da også forsøge at forsvare eventuelle ting i er "imod/uenig i".
#1 Ja der var lidt stavefejl. MEn størstedelen af denne artikel er skrevet kl. lort om natten på en pc uden stavekontrol. På den dag min mormor døde*
#2 huh?
#3 Tak for den lille detalje. og har printet manualen ud, men Helt sikkert en god idee at havde edn med, så Tak. Men med hensyn til sms, så har jeg aldrig været den store sms skriver. Men med iPhone er mit forbrug dog steget. Dog ikke nok til at kunne forsvare 99,- for at kunne sende løs.
#4 ikke så meget at sige ud over, Ja.!
*Havde brug for noget andet at lave.
Jeg tester bare mit internet.
15. mar. 2008 23:58
Jeg har også haft min 8GB iPhone i en uge nu og jeg syntes den er vild lækker. Jeg gik fra en Nokia 2600 der ikke engang kunne modtage MMS, så for mig er 8GB røv meget for en mp3 afspiller og kameraet er helt fint, jeg er af den overbevisning at hvis man vil tage gode billeder bør man købe et spejlreflekskamera til 4000-5000 kr.
Jeg syntes godt at bagenden på den kunne have været sort og i et materiale der ikke bliver så nemt ridset, men jeg har dog alligevel et sort Agent 18 Cover på, det hjælper en del.
Og modsat dig så skriver jeg istedet længere beskeder, netop fordi jeg føler det er mere som at skrive på en PC sammenlignet med en alm. mobil.
Jeg tænkte på hvordan vasker du din skærm? jeg har brugt sådan noget til alm. computer fladskærme, men den bliver lidt fedtet af det.
16. mar. 2008 12:16
#6 :D Nemlig, den med SLR--- 4000-5000 er måske endda et minimum, så skal der også lige et ordentligt glas på... 6-10K :S men ok, det holder så til næste hus og næste hus og næste hus og næste hus og næste, såda cirka.
Det er det der antiridse shit, der gør den fedtet tror jeg, og man skal vist passe på med at bruge opløsningsmidler, så brug en klub med vand istedet for - uden at jeg ved det. Bare et ukvalificeret gæt.
It's not my fault I don't listen when you talk.
16. mar. 2008 14:51
#7 Skal det være en speciel form for klub? Når nu der skal være vand indblandet, er det måske en fordel af bruge en roklub, en svømmeklub eller en fiskeklub? :-P
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.