Annonce

Nyt fra microsoft

Indsend nyhed

Del dine opdagelser!

Afstemning

Hvornår har du sidst været til LAN?

• 55%Det er er mere end et år siden
  • 12%Har aldrig været til et LAN
  • 10%Inden for det seneste år
  • 6%Inden for de seneste 2-4 uger
  • 6%Inden for de seneste 3-4 måneder
  • 6%Inden for den seneste uge
  • 5%Inden for de seneste 5-8 uger
1 år med Railgun

Det er en stor dag for os på redaktionen, der nu kan fejre årsskiftet med vores læsere og ligeledes fejre Railguns 1-års fødselsdag, eftersom Railgun gik i luften d. 2. januar 2008, og siden da har leveret nyheder til jer læsere omkring de nyeste konsol- og pc-spil såvel som de største nyheder fra spilindustrien.

Det har til tider været en sej kamp. Ikke alene var vi den første nye sektion under newz.dk, vi trådte også ind på et nyhedsmarked, hvor der i forvejen er stor...

Læs mere...

#1: thethufir

2. jan. 2009 12:47

Jaaa.... At i tør ;)

Ej det er rart nok at få det opdelt lidt så man har mulighed for at misbruge sin mus noget mere ved et par ekstra klik.. Men farverne er ikke de kønneste synes jeg.
Jeg synes vi mangler en Open-Source sektion også... Det er immervæk et emne der har større og større medieomtale idag.

Men øh... Teløk ;)

#2: cazper33

2. jan. 2009 12:53

Efter et længere redaktionsmøde omkring Railgun blev vi hurtigt enige om

LOL

#3: thethufir

2. jan. 2009 13:01

#2 Haha.. Godt fanget ;D Jeg fornæmmer en hvis mængde fyldtekst :P

#4: Emil

2. jan. 2009 13:10

#2 > Ikke noget mærkeligt der... vi havde et længere møde om Railgun, hvor vi var nu, og hvor vi gerne ville hen, og med det, vi kom frem til, kunne vi alle hurtigt blive enige om, hvad der skulle ændres.

- You are a stupid man's idiot

#5: Tyrian

2. jan. 2009 13:16

Bemærk: der står "efter" og ikke "under" :)

#6: cazper33

2. jan. 2009 13:21

#4 og #5...

jaja, bare ødelæg alt det sjove for os andre :-) der var tydeligvis andre end mig der fandt formuleringen sjov ;-)

#7: newz-Kedekede

2. jan. 2009 13:36

grats.

#8: MTK

2. jan. 2009 13:40

Tillykke, det er super at have et alternativ til Dailyrush.

Spilnyheder er klart det der interesserer mig mest, og der er ikke så mange danske sider der er værd at glo på. Så bliv endelig ved!

#9: Wikzo

2. jan. 2009 14:50

I begyndelsen var jeg ret skeptisk; jeg syntes ikke om tiltaget, fordi nyhederne var de samme som på Newz. Med tiden blev det dog mere seriøst, og i dag kan Railgun efter min mening sagtens måle sig med mange af de andre gamingsites, hvor der skrives nyheder hver dag. Det er især lækkert, at I er begyndt at vedhæfte trailere i nyhederne.

Jeg kan ikke sige andet end "Keep up the good work!". Jeg har faktisk ikke noget imod designet; tværtimod kan jeg godt lide, at Newz, Railgun og MacNation ser så forskellige ud på grund af farverne :)

Game design, gaming og spiludvikling - http://www.wikzo.com

#10: siliankaas

2. jan. 2009 15:13

Jeg skal indrømme jeg sjældent ser spilnyheder, og dermed besøger Railgun.

Ikke fordi jeg ikke interesserer mig, men simpelthen fordi jeg glemmer at besøge den del af newz - jeg synes mere om det var samlet, og man kunne sortere via tags.

~Staveføjl for i mæd grætis

#11: Wikzo

2. jan. 2009 15:18

#10:
Under Indstillinger kan du sætte systemet til at vise dig nyheder fra alle sektioner, eller du kan vælge de tags, du gerne vil læse om.

Game design, gaming og spiludvikling - http://www.wikzo.com

#12: oliwood

2. jan. 2009 16:03

yay saa railgun har samme foedselsdato som mig

#13: newz-Gregers

2. jan. 2009 16:30

Synes bestemt også godt om denne side - besøger den flere gange dagligt. Det eneste der mangler, efter min mening, er jo nogle anmeldelser af spil på siden. Kunne være lækkert, at se nogle meninger om spil inden man bruger 4-500,- på dem :) .

#14: newz-Gajda

2. jan. 2009 18:35

Keep up the good work guys. Og tillykke med fødselsdagen.

Jeg kan egentlig meget godt lide, at der ikke er anmeldser på Railgun. Der er i forvejen mange andre sites som laver anmeldelser. Endvidere mener ikke jeg, at anmelderser passer ind i "newz konceptet".

#15: exeel

2. jan. 2009 21:54

Der må gerne komme flere spilnyheder, synes det er lidt sløvt :) Men ved det handler om folk og tid. Bare et ønske om at der kom endnu mere, det ville være godt.

Tak for tippet om at få Railgun news på forsiden, må jeg ind og ændre!

#16: Hůňděštějlě2

2. jan. 2009 22:36

grats.Kedekede (#7)

Tillykke med det. Jeg ser også frem til en Open Source sektion.

I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it - Thomas Jefferson

#17: fursund

2. jan. 2009 22:56

det eneste rigtige svar på "hvor store lara crofts bryster er" er jo uden tvivl "altid lidt større"

#18: Systran

4. jan. 2009 19:45

Er du da også kun et år gammel!?? ;)

Alle er enten ligeglade eller liderlige. :(

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret bruger