mboost-dp1

Smartwatch?


Gå til bund
Gravatar #1 - Avatar1301
11. apr. 2014 10:15
Hvis Moto360 kommer til en fornuftig pris, vil det helt klart være noget at overveje
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
11. apr. 2014 11:04
Hvis batteri er anstændigt og de ellers kan designe noget lækkert, så er jeg klar.

Moto360 ser godt ud. Samme gælder dette koncept. http://www.wired.com/2014/04/a-smartwatch-concept-...
Gravatar #3 - Magten
11. apr. 2014 12:29
#2
Se det koncept er noget jeg kunne finde på at gå med til hverdag! :)
Gravatar #4 - st0rm
11. apr. 2014 13:59
Når de får set Futurama og indser at hele underarmen kan bruges, så er jeg med på vognen!

http://www.10mobiles.com/wp-content/uploads/2013/0...
Gravatar #5 - Chewy
11. apr. 2014 16:26
PIPBoy til folket!!!
Gravatar #6 - Erroneus
11. apr. 2014 20:32
Har haft et Pebble i snart et år, super glad for den. God second screen oplevelse og bruger det også til ting som søvn monitorering, google maps info og tjekke tiden :)
Gravatar #7 - zymes
13. apr. 2014 08:53
Har holdt mig lidt på afstand af urene, men da jeg så skulle bestille en Note 3 for nogle uger siden kunne man få et Galaxy Gear (v1) med gratis, så det kunne man da ligeså godt prøve om det var noget. Har brugt det siden :)
Gravatar #8 - Zombie Steve Jobs
13. apr. 2014 10:23
zymes (7) skrev:
Har holdt mig lidt på afstand af urene, men da jeg så skulle bestille en Note 3 for nogle uger siden kunne man få et Galaxy Gear (v1) med gratis, så det kunne man da ligeså godt prøve om det var noget. Har brugt det siden :)


Er det godt? Hvad har det af spændende sager?
Gravatar #9 - Scorpion
15. apr. 2014 09:58
Venter lidt endnu, men tror at jeg køber mig et Pebble ur indenfor overskuelig fremtid. Det er et fint diskret design og prøver ikke at være mere end hvad det egentlig skal bruges til. :)
Gravatar #10 - zymes
15. apr. 2014 18:04
Zombie Steve Jobs (8) skrev:
Er det godt? Hvad har det af spændende sager?

Har ikke lavet noget sideload eller noget (endnu), og nu bliver det snart opdateret til Tizen?
Men jeg læser ofte beskeder uden at svare med det samme fordi jeg lige er ved noget, det kan jeg fx. nu gøre uden at fiske min telefon frem. Oplever også at jeg opdager flere beskeder med det samme (har stort set altid min telefon på vibrator only, men ofte opdager jeg den ikke). Alle egne computere har installeret "SMS Control Center", så det er "i marken" jeg misser ting.
Bruger "æggeuret" overraskende ofte til madlavning og ting egentlig..
Også er det bare nemmere at kunne se tiden, uden at skulle fiske sin telefon frem. Er ikke vant til at gå med ur, men har fundet ud af hvor mange gange man normalt kigger på sin telefon - bare for at tjekke tiden.
Kameraet er faktisk udmærket - hvis der er lyst og man bare lige skal have et hurtigt mobilbillede. Liige høj nok shutterlyd måske, men det kan man jo ikk slå fra eller skrue ned for ): (jaja, ved godt hvorfor, meeen.. skru lidt ned ihvertfald!).
Øhh.. Og indtil videre kan det sagtens holde en dag med mit brug :)
Har ikk lige fået kigget på det endnu, men mener at mail skulle have været med i sidste opdatering, men har ikke fået besked på uret om mails endnu.
Gravatar #11 - Zombie Steve Jobs
16. apr. 2014 10:25
#10 Tak for det, lyder sgu meget godt. Må se på det
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login